Ik heb iets heel raars wat ik graag wil voorleggen. Ik heb op 30 maart wellicht mijn eisprong gehad dit was 3 weken na mijn menstruatie. Ik werd in de nacht wakker van een vreselijke steek door mijn buik daarna ging ik naar de toilet en had ik bloedverlies ongeveer 5 minuten. Dat stopte de buikpijn bleef aanhouden in het midden in mijn onderbuik zeg maar bij mijn baarmoeder. Het kwam en het ging weer weg. Dit heeft ongeveer driekwart dag geduurd daarna voelde ik mij echt goed dus ik dacht dat was mijn eisprong. Want ik voel mij goed altijd na mijn eisprong , echter zijn we nu 2 weken later en ik voel mij nu nog steeds Prima geen enkele pms klachten ik had geen hypochondrie geen angst gewoon niks. (normaal vresekijke pmdd) Het enige is dat ik nu een aantal dagen erg moe ben en goed slaapt (normaal slapeloze nachten week voor menstruatie) nu ben ik dacht misschien ben ik zwanger dit zou theoretisch gezien kunnen. Ik heb vandaag een test gedaan een vroege zwangerschapstest (predictor early) die moet dan sowieso positief uitslaan. (zou vandaag dan 1 dag overtijd zijn. Echter was deze negatief. Ik heb getest omdat ik dus nu geen pms klachten heb en ik zag wat troebele urine witte vlokjes in mijn urine olus ben ik dus moe. Maar nu twijfel ik of dat überhaupt mijn eisprong is geweest Of een week na de 30e (de 7e april) want toen had ik ook veel slijmverlies en leek mijn baarmoedermond ook open te staan net als de 30e.
Ik heb gezegd dat ik het wil voorleggen, misschien hebben mensen ervaring met pas later positief testen of herkennen ze deze klachten als eisprongklachten.
Eerlijk wordt ik niet zo wijs uit je verhaal het komt een beetje chaos over. Maar ik zal me best doen De eisprong voelen ken ik alleen als zijnde een steek rond mijn linker of rechter eierstok, en door middel van echo controles wist ik ook daardoor welke kant ik de eisprong ging krijgen. Midden in je baarmoeder vindt ik daarom een gekke plek. Ik vermoed dus ook niet dat het je eisprong is geweest. Daarbij is vaak de steek die je kan voelen rond je eierstok, de laatste groei spurt van de follikel. Dus niet de eisprong zelf. Dus als je nu 1 dag overtijd bent en met de predictor hebt getest ben je of niet zwanger, of je bent gewoon nog niet overtijd. Ik vermoed het laatste aan de hand van wat je omschrijft van het slijmverlies, tenminste als dit doorzichtig was en je er draden van kon trekken tussen je vingers. Mocht je dus over een week nog niet ongesteld zijn, zou ik pas weer een test wagen. Maar voor nu gewoon er op instellen dat je niet zwanger bent.
Ik ben net naar mijn huisarts geweest. Een eisprong kan je dus wel degelijk alleen in je baarmoeder voelen. Ik ben zwanger, de test bij de huisarts gaf positief aan. Heb zelf ook nog 1 gedaan van Kruidvat 2v5 en niet te missen. Dus predictor early heeft hier niet gewerkt Het is nog wel pril 4 weken en 3 dagen.
Wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!! Ik heb ook geen PMS, geen rare gedachten, soms wat steken, ik heb niet eens pijnlijke borsten, geen afscheiding zoals normaal. Maar de testen zijn negatief. 19de is mijn NOD (maar ik heb meestal een lf van 10-12 dagen, dus dan zou ik vandaag, morgen of overmorgen ongesteld moeten worden.Dus het kan elk moment losbreken. Ik ben benieuwd.