Magnetische wimper ervaringen gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door cherrytomaatjes, 22 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ik zit een beetje op het internet te struinen naar magnetische wimpers.

Moet je veel magnetische eyeliner anbrengen of is een heel dun randje ook voldoende?
    Welk merk is het beste als je natuurlijke ogende wimpers wil, die niet overdreven zijn? Ik draag meestal zelf alleen een klein randje oogpotlood boven mn oog en wat mascara.

Ik kom nu uit op maglashic "babylash".

Ervaringen, tips en trucs zijn welkom!:D

2. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Magnetische wimpers? Nog nooit van gehoord :oops:, ik ga dus gelijk googlen haha.

owly en cherrytomaatjes vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb een setje maar dat werkt zonder magnetische eyeliner. De wimpers zelf hebben magneetjes de ene doe je aan de onderkant van je wimper en de andere kant aan de bovenkant en dan blijven ze aan elkaar plakken. Echt super makkelijk aan te brengen en af te halen. Die van mij zijn alleen helaas te kort want mijn eigen wimper is langer dan de nepwimpers.

4. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ai, balen dat ze te kort zijn!
    Welk merk heb je gekocht? Dikke kans dat ze voor mij namelijk wel goed zijn, mijn wimpers zijn niet zo heel lang.

5. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ik heb er recent ook een setje van aangeschaft van dit merk. De wimpers zijn vrij lang in de breedte maar op mijn oog passen ze gelukkig. Je kunt ze niet bijknippen want dan knip je een magneetje eraf en hecht dat deel niet een de eyeliner. Eyeliner zelf is makkelijk aan te brengen alleen verwijderen een ander verhaal. Gaat best lastig ondanks dat ik 3 verschillende oog make-up verwijderaars heb geprobeerd.
    Heb ze zelf nu paar keer van s’ochtends tot s’avonds laat gedragen en dat gaat wel prima. Je voelt ze wel een beetje zitten hoor. Ook ideaal is dat je de wimpers er weer vanaf kan halen en opnieuw kan positioneren als het niet prettig zit.
    In het begin was het even een gefrummel en was het echt niet zo makkelijk als de filmpjes doen kijken maar met wat oefening gaat het steeds beter.

cherrytomaatjes vindt dit leuk.
  6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ik heb ze, 3 soorten. Ik vind het niet heel fijn. Ze waren te breed dus heb ze korter geknipt, maar bij 1 oog bleef die wimper prikken en irriteren. Daar ging de eyeliner dus ook af omdat ik steeds die wimper goed probeerde te doen. Het plakken en blijven zitten deed het wel weer goed.

Deel Deze Pagina