sorry voor mijn houding maar.....net goed! :x Stier spiest organisator gevechten | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Tja, ik kan hier ook idd geen enkel medelijden mee hebben.. Ik vind het zo diep en diep triest die stierengevechten. En zóóó vreemd dat dit gewoon nog gebeurt.. Die arme beesten .. Kan er ook absoluut niet naar kijken. Ook dat stieren rennen in de nauwe straatjes van Spanje, ik hoop gewoon dat er gewonden vallen, hoe ERG dat ook klinkt.. maar je gaat toch geen dieren pesten door ze te steken en te doen? In mijn ogen ben je de grootste lafaard die er bestaat als je hieraan mee doet.. Vind dat een dier dit leed aan doen ook enorm getuigd van het missen van een HART bij sommige mensen. Hoe kun je dit nou als werk doen??? Bah.. NOu ik hou wel op, is echt een onderwerp waar ik nooit over uit gepraat ben.. Ik walg ervan!
Geen medelijden mee.. Net als die gasten met dat stierenrennen in Pamplona?? Het mag daar dan een traditie zijn, prima, maar niet zeuren als je gepakt wordt door zo'n beest. Dat is gewoon vragen om problemen.
Inderdaar heb geen medelijden met die mensen maar wel met die stieren. Ik weet niet of het nog steeds gebeurt maar dat ze die stieren vaak na afloop van een stierengevecht op brute wijze vermoorden vind ik vooral erg Zoals Dit: Aan stierenvechten gerelateerd volksvermaak Naast het stierenvechten dat aan officiële regels is gebonden worden er in Spanje tijdens dorpsfeesten vele soorten van volksvermaak met dieren, al dan niet legaal, gehouden. Enkele voorbeelden: * Bij een 'vuurstier' worden brandende pekbollen op de horens van een stier gebonden en wordt er vuurwerk rond de stier afgestoken. In oa. Segorbe. * In diverse plaatsen in Spanje worden stieren in een groot schuimbad losgelaten waarna de dorpsbewoners met lansen en zwaarden toesteken tot het dier bezwijkt. * In Tordesillas wordt een stier door honderden mannen achtervolgd en gestoken met lansen. Nadat het dier dood is wordt zijn staart afgesneden als trofee.
ik kan hier ook absoluut geen medelijden mee hebben, ik zie het wel eens op tv voor bij komen met zappen... ik hoop dan altijd dat er 1 flink gepakt word door zo'n stier, ik vind het een erge manier van dierenmishandeling !!! ik vind dat het verboden moet worden, zo ga je niet met dieren om .... het idee dat zo'n stier bang is, niet wetend wat hem overkomt of nog komen gaat !! en dan ook nog gepijnigt word.... het doet me gewoon zeer !! nee hoor, ik heb hier geen medelijden mee !!!! bij zulke mensen hoop ik dat hun langzaam gepijnigt worden !!!
Nou je hoeft je niet te veronschuldigen hoor, want ik heb ook echt geen medelijden met die man. Ik vindt het een vreselijke sport, dat zoiets nog mag snap ik echt niet :x Ik vindt het ook zo zielig voor die beestjes ik heb hier geen woorden voor en ik kan me hier zeer kwaad om maken.
No mercy !! ... Echt serieus hoop dat die vent veel pijn heeft gehad ! .. dat wat zij doen met die stieren dat is pas dieren mishandeling..
Net goed, eigen schuld dikke bult! (beetje kinderlijk gezegt maar zo is het toch) En wat ik verder allemaal lees over wat ze met die stieren doen.... Dat is echt te vreselijk voor woorden! Daar kan ik echt niet bij dat je zo'n beest dat kunt aandoen.....
Sja, duidelijk een stier met een missie! Tot 2x aan toe dezelfde vent te pakken nemen, dan is de haat groot. En terecht. Hoop dat de kerel veel pijn heeft, kan hij mooi ervaren wat die stieren doormaken tijdens hun spelletjes die bedoelt zijn als volksvermaak..Eigenlijk moeten ze een tribune om zijn bed zetten, voor publiek. Zodat iedereen mee kan genieten van zijn lijden, precies een situatie waar meneer zo van houdt!
Net goed! Laat hem maar lekker veel pijn lijden... Spanjaarden zijn sowieso al geen diervriendelijk volkje..
net goed moeten ze het dier maar met rust laten kan geen medelij mee hebben mischien leert hij het nu
Net goed inderdaad! Ik ga dus ook nooit in mijn leven naar Spanje door dat hele stierengebeuren. Belachelijke dierenbeulend daar. Dat geldt trouwens ook voor China, daar zal ik ook nooit een goed woord over spreken. Kom op man, honden levend villen en peuters laten sterven door vehongering en geen verzorging in sterfhuizen :x
Ben het helemaal met jullie eens. Ik kan niet naar die gevechten kijken. Soms zie ik wel eens stukje waarin een man op de horens wordt genomen. Dan moet ik altijd wel een beetje gniffelen. Wel triest dat de stier dan niet alsnog gespaard wordt.