Miskraam voor vrouw van pieter van de hoogeband met 20 weken!? Jeetje zeg was net op het nieuws(show nieuws)!
Huh? Ik dacht dat ze in november uitgerekend was, dan kon ze nu toch nooit 20 weken zijn? Kon er niks over vinden, zou wel heeeeel erg zijn
ja dacht ook dat ze in november uitgerekend was! hoorde het in een flits op shownieuws! Kan er verder ook niks van vinden Beetje wazig toch! Denk niet dat ze zoiets zouden vertellen als het niet waar zou zijn! Wazig hoor! Liefs Pearly
Vond t idd ook al vaag, met 20 weken heb je toch ook geen miskraam meer, maar noemen ze t toch een vroeggeboorte? Tja en ze zeiden idd dat ze november uitgerekent was... vaag...
Ik heb er nog niets over gehoord, maar vind het hoe dan ook vreselijk triest/verdrietig voor ze. Mirre
ja ze zeiden zoiets van vrouw van pieter heeft een miskraam gehad met 20 weken en ff later zeggen ze was eind november uitgerekend!? Ten eerste ben je veel verder dan 20 weken en ten 2e dan heet het inderdaad geen miskraam maar dood geboorte of vroeg geboorte! hmm vond het echt wel raar want je ziet er nergens iets over en gisteren nog naar de late uitzending(shownieuws) gekeken en daar werd niks in gezegd?! Liefs Pearly
Stom ook dat je niet ff terug kan zoeken op sbs.nl ofzo, kan er verder inderdaad niets over vinden. Zou toch wel erg zijn.......na 20 weken, jeetje, denk je uit de gevarenzone te zijn..... Toch raar dat het dan alleen bij shownieuws in de late middag was en niet 's avonds nog eens....ik hoop voor VDH en vrouw dat het een fout berichtje was op tv...
Ik stond gisteren bij de tijdschriften voor een TV gids en zag het op de voorpagina van de Story staan. Ik hou helemaal niet van dat soort tijfschriften, maar toch maar even open geslagen. Hier stond vreemd genoeg hetzelfde. Inderdaad dat ze eind november was uitgerekend en met 20 weken een miskraam heeft gekregen. Erg vreemd.. Of er klopt iets niet met de informatie of die miskraam is al even geleden en komt nu pas in de media...
ik las het ook, en ik denk ook dat het nu pas in de media komt want anders klopt er niets van de telling toch
Het kan ook zijn dat ze in november uitgerekend was maar met 20 weken een miskraam heeft gehad? Zou anders niet kloppen nee! jessica