Hoi dames Ik zou graag jullie advies en ideeën willen weten over het bekend maken van de komst van ons 3e kindje aan mijn ouders en die van mijn man. Het is voor beide opa's en oma's hun 3e kleinkind. Ik zie en lees veel ideeën voor een 1e kleinkind en dat hij/zij een broertje of zusje krijgen. Maar ik zoek een leuk idee voor een 3e. Wat ik zelf in gedachten heb is om een (klein)fotoalbum te laten maken met foto's van onze 2 zoons erin en dan op het laatst een foto van de echo met daarbij een geschreven tekst dat ze voor de 3e keer opa en oma worden. Graag jullie tips en/of ideeën
Bij je eerste een shirtje aandoen met "ik ben het al" en bij jullie tweede een shirtje met "ik word het nu ook"(Als in grote broer worden) Of alle kleinkinderen bij elkaar zetten en dan de oudste een shirtje aan met nummer 1 erop, de tweede met nummer 2 enz enz en dan jijzelf een shirtje onder je trui met nummer 6 erop... Wachten tot ze het doorhebben en dan zelf je trui uitrekken zodat ze nummer 6 op je buik zien staan.*edit* Ik las het verkeerd dacht dat het voor beide opa's en oma's het 6e kleinkind zou worden, sorry... Maar dan kan het op zich nog steeds, maar dan zelf een shirt met nummer 3 aandoen
Wij hadden idd iets met 1 bij de oudste, 2 bij de jongste en dan een 3 op een shirt/buikband voor de baby. Mar liep allemaal wat minder door omstandigheden en het daardoor eerder en onvoorbereid moeten zeggen.
Shirt met een tekst erop hebben de destijds gedaan toen Beau grote broer werd. Hij had een shirt aan met "Grote Broer!" Maar helaas werd het shirt niet opgemerkt. @soeza; de 1e optie is wel erg leuk!
Wij hadden onze dochtertjes een shirtje aangedaan met voorop 'nog een paar maandjes wachten' en achterop 'en dan worden wij GROTE ZUS' Maar das volgens mij niet heel orgineel gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wij hebben het zo gedaan. .... https://www.youtube.com/watch?v=7CBh-GmOOM4&feature=youtube_gdata_player
@edel; erg leuk en origineel, had hem al eens eerder voorbij zien komen in een topic. Vrees alleen dat zoiets hier niet van de grond komt.
Ons papa heeft het ook gemaakt zenne... mijn stiefzusje had chocoladepralines met speciaal papiertje errond met erop wil jij mijn opa/oma zijn.
Ik denk dat we hier cupcakes gaan bakken.....half roze half blauw glazuur met in het midden een vraagteken. Die stop ik open een wit doosje en laat deze geven door de meiden ... Gebakken cupcakes door hun Of ik bak een taart die ik een roze en een blauwe laag geef.....en dan hopen dat iemand zegt.....wat is dat?
ik heb 2 simpele fotolijstjes gekocht. Die laten we door de jongen versieren met stickers of zo langs de rand en dan doen we de echo foto erin evt. met de tekst kleinkind 6/16 is onderweg. Die geven we volgende week. Bij de 2e hadden we ook een shirt, mn broertje zag het meteen en daardoor mn ouders ook, mn zus was er een andere keer en daarbij duurte het wat langer voordat ze het zag. Mn schoonouder hadden het ook niet door, mn schoonmoeder las de tekst zelfs hardop voor en had het nog niet door ze dacht dat het zoiets was als dat ze iemand zus noemen of zo??? (snap het zelf nog steeds niet)