hoi dames tittel zegt het al !! ben vandaag officieel in de helft (banner loopt 1 dag voor) vind het zooo snel gaan ! bij de vorige twee krooop de tijd nu vliegt de tijd . is het misschien omdat de laatste zwangerschap is (toch voor de eerste 6jaar) of is het omdat er nog twee kids zijn (2jaar en 1jaar) geen idee maar het gaat heel hard !!! wou het even delen !!
Gefeliciteerd! Ik was dinsdag op de helft en vond het ook supersnel gaan! Geniet er maar lekker van voor je het weet heb je de kleine alweer in je armen, athans dat denk ik dan. T is voor mij de eerste xD.
Gefeliciteerd! Ik vond de eerste drie maanden ontzettend langzaam gaan. Daarna (toen we het iedereen verteld hadden) ging het juist weer heel erg snel. Ik vermoed dat het op het einde weer erg langzaam wordt. Het blijft een soort achtbaan voor mijn gevoel hahaha.
Gefeliciteerd!!! En vanaf nu lijkt het NOG sneller te gaan hihi Hier nu gewoon al 27 weken zwanger en ik vind het ZO bizar snel gaan. Gewoon het idee dat ze over 10 weken officieel al geboren mag worden vind ik zo gek! 10 weken is natuurlijk niks vergeleken met 27 weken en als ik na ga hoe snel ik die al vond gaan....Dan zullen die laatste weken ook erg hard gaan! Geniet lekker van je zwangerschap,nu word het leuker en leuker met de hardere schopjes en alles. Op naar de laatste 20 weken!
Gefeliciteerd ,Ik vond het namelijk ontzettend snel gaan vanaf week 23 geniet er lekker van want ik mag ongeveer over 10 weekjes al misschien deze kleine uk eindelijk gaan ontmoeten hopelijk ,zeker omdat ik niet weet wat voor geslacht er in mijn buik zit dus dat maak het extra spannens!!!
Gefeliciteerd!!! Ik zit morgen precies op de helft hihi....leuk he is inderdaad sinds de 12 weken dat iedereen het mocht weten ineens hard gegaan...ben benieuwd of de tweede helft ook zo snel zal gaan...Hoop het wel kan niet wachten om onze kleine meid in mijn armen te houden Maar eerst morgen de 20 weken echo...
Hè meiden, Ik ben vandaag ook precies op de helft. Wat gaat de tijd snel. De eerste 12 weken echt zo langzaam. En nu ineens 20 weken.
Nu gaat het nog sneller gaan idd tot de laatste weken Is de eerste zwangerschap die zo vliegt ongelooflijk