Lieve dames Wie is er nog meer super angstig sinds de zwangerschap? Ik maak me echt zo druk of alles wel goed is. Ik heb nu 2 keer een echo gehad in week 5 en week 7 nu moet ik wachten tot week 11.. dat is over 2 weken alweer maar ik maak mezelf echt gek. Ik had eerst heel veel last van kwaaltjes vooral ontzettend pijnlijke borsten maar sinds een paar dagen is alles weg nergens last van dit lijkt me geen goed teken.. baal er van dat ik nog 2 weken moet wachten of gebeurt dit wel vaker? En op mijn werk is er veel ziekte en ben zo bang dat ik wat oploop wat mijn kindje gaat beschadigen bah en ook listeria ben ik doods benauwd voor.. kan er nog niet echt van genieten op het moment. Tips?
Ik heb geen tips, maar probeer wel te ontspannen want anders worden het nog heeeeeele lange weken! Ik zou het ook even aankaarten bij de vk.. misschien dat je vaker een echo mag.. voor de rest, heb vertrouwen in je lichaam.. ontspan, doe leuke dingen, geniet ervan dat je geen kwaaltjes hebt (want die komen nog!) Gefeliciteerd en geniet ervan
Inderdaad symptomen komen en gaan. Je lichaam moet steeds aan nieuwe dingen wennen en veranderen. Soms merk je er wat van en soms niet. En je zal inderdaad moeten leren zoveel mogelijk te ontspannen. Is beter voor je kind plus als je deze echo hebt gehad zal je waarschijnlijk weer lang moeten wachten voor de volgende echo. En daarna krijg je meestal geen 1 meer. Geniet zoveel mogelijk ga leuke dingen doen en houd je op andere manier bezig met je baby. Ik snap heel goed dat spannend en soms angstig is. Ik weet niet wat je werk is maar houd je goed aan de hygiëne regels misschien dat dat je ook meer rust geeft.