Behalve je partner dan? Wij twijfelen nog over de oma's. Vind het natuurlijk leuk voor ze, maar van de andere kant vind ik het ook wel iets voor zijn tweetjes. Omdat je toch al best veel ziet. Ben benieuwd wat jullie hebben gedaan!
Het was echt een momentje voor mijn man en ik. Ik vond het op dat moment te intiem om met nog iemand anders te moeten delen. Daarna hebben we de dvd wel met de familie gekeken.
Ja hoor vorige zwangerschap en deze krijg ik een pretecho van mijn moeder en schoonmoeder. En die gaan dan ook allebei mee. Verder hebben we een echo laten maken met 15 weken en toen was ik met man en dochter.
Wij hadden een pakket met 2 sessies. De eerste, waarbij wij ook geslacht kregen te horen ben ik alleen met man gegaan. De 2e keer gingen de Oma's en mijn zusje mee.
20 maart de 3d echo! Kijk er zooo naar uit om mijn meisje weer te zien. 2 oma's gaan mee, mijn vriend& overgrootoma. Ik vind het zo bijzonder, en wil ze dat niet ontnemen.. De opa's kijken later de dvd terug.
Mijn partner had zoiets van ik zie de dvd wel, en de foto's, dus ik heb de eerste keer mijn oma mee genomen, en de tweede keer een vriendin. Moet ook wel zeggen dat mijn vriend zijn vrije dagen spaart voor na de bevalling, dan is hij lekker twee weken vrij, maar heb dus de hele tijd andere mensen mee genomen (op 2 keer na)
Ik ben alleen met mijn vriend geweest aangezien we ook het geslacht zouden horen. Alles staat op dvd dus daarna was fam. uitgenodigd om bij ons thuis de dvd te bekijken met een cakeje met roze vulling We hebben met 26/27 weken nog een 4D HD echo en twijfel of dan moeder en sm mee zou vragen. Heb nog even om er over te denken haha.
Lekker met z'n drietjes, heb er nog heel even nagedacht om sm, of schoonzus of haar dochter mee te nemen. Maar als ik daar ben wordt er niet eens gevraagd hoe het gaat, dus nee, dan gaan we met ons gezinnetje.
Bij alle officiële/medische echo's zijn we samen geweest. Bij de geslachtsbepaling met 16 weken waren mijn vader en moeder mee. Bij de 3D echo afgelopen week waren mijn schoonouders beide mee. Ik zou een volgende keer bij een 3D echo niemand meer meenemen, vond dit toch weer vrij persoonlijk, maar wilde hun ook graag de kans geven om zo'n gelegenheid mee te maken en ze meer te betrekken bij de zwangerschap. Overigens neem ik mijn schoonouders nooit meer mee naar een echo, schoonvader was irritant (mensen in de wachtkamer van alles vragen en lastig vallen, hij praat nogal graag ) en voelde me behoorlijk kwetsbaar, dus dat wil ik een volgende keer niet meer... Overigens denk ik dat de kleine dat aanvoelde, want ze liet echt helemaal niets zien PS, mijn schoonouders zijn over het algemeen best lief, alleen nu vond ik ze irritant
Neehoor, gewoon gezellig met mijn man en dochter geweest Oma's konden daarna thuis lekker de foto's en DVD bekijken
Mijn schoonouders en moeder gaan mee naar de pretecho! De termijnecho's was alleen voor vriend en mijzelf, maar met de pretecho vond ik voor opa en oma's ook leuk.
Mijn man vindt niks aan 3D-echo's. Hij vindt het beeld wat eng en hij wilde het gezichtje nog niet zien, voordat het geboren was. Het leek mij wel erg mooi, dus mijn beste vriendin is mee geweest. Achteraf heel blij dat ik toch gegaan ben, aangezien het hier helaas noodgedwongen bij één kindje moet blijven.
Tot in tegenstelling van de 20 weken echo, wat echt een medische echo is, vond ik het super leuk om mijn ouders en schoonouders mee te nemen naar de 3D-echo Die heb ik met ruim 26 weken gedaan, dus toen wisten we ook al dat onze kleine gezond was (voor zover ze dat kunnen zien met echo's, natuurlijk). Het was echt een ontzettend leuke belevenis ik zou het bij bib2 graag weer doen!