Hoi hoi . Ik had op 18 januarie me laatste ongesteldsheidsdag , en normaal is me cyclus wel redelijk normaal kan misschien 4 of 5 keer in het jaar een dag langer zijn , maar ik zou vrijdag me eisprong meoten hebben en ben sinds gister weer aan het bloeden. Is het normaal ? moet ik me zorgen maken ? Kan dit stress zijn ? Ik ben beetje radeloos. Heb momenteel wel stress in me leven maar dan wel goede stress , er komt een verhuizing aan. En me vriend en ik hebben zowel zaterdag als zondag avond liggen je weet wellen . Heeft het misschien daar iets mee te maken? Ik heb wel vorige week 2 dagen buikpijn gehad , maar zocht er niks achter heb het wel vaker. Iemand een idee of wat dan ook. De huisarts zegt enkel maar : gewoon rustig aan doen , niks aan het handje en als je over een week nog vloeit bel me dan maar weer Hopelijk kan iemand me helpen. Alvast bedankt Alecia
hoi het kan zijn je dus iets eerder je ei heb gehad en soms gaan vrouwen een beetje vloeien als het eitje gesprongen is...
Ik heb 2 dagen gevloeit , nu is het weer over , ik heb al uren gegoogeld maar ik kan niks vinden hierover:S Ik zou mijn ei vandaag hebben en ik heb nog nooit gevloeit met de eisprong , normaal voel ik me altijd op de dag van de eisprong , vrolijk , veel zin in chocolade , en rook dan ook bijna niet meer. Normale dagen rook ik te veel en op de dag van de eisprong niet zo veel meestal maar 3 of 4 per dag. Dit heb ik deze maand nog niet gehad. Vind het nog allemaal wat vreemd , maar goed , we zien wel. Ik ben in elk geval niet zo onrustig meer. Groetjes alecia Ps bedankt voor je antwoord
Als het je bedoeling is zwanger te worden, zou ik dat roken trouwens helemaal laten. Door de verslechterde doorbloeding is de kans dat je zwanger wordt minder als je rookt. Verder, het kan zijn dat je inderdaad bloedt door een eisprong of een innesteling, maar ook door een gesprongen haarvaatje. Of je lijf is een beetje in de war. Ik zou over een week of twee eens testen, en anders gewoon wachten op de volgende ronde. Er is niet veel aan te doen... Maar als je het niet vertrouwt, of het gebeurt nogmaals, dan zou ik de arts of VK eens bellen.
Klopt roken moet ik idd af , ben ook al eerst bezig met minderen maar mag neit gelijk stoppen van de huisarts omdat de stress bij mijn moeder in het huis nog te hoog is. Door te minderen en helemaal te stoppen nadat we minimaal een week in het nieuwe huis zitten moet het makkelijker maken en ook daar krijg ik nog hulp voor. Ik wacht zeker nog even af , maar heb nu wel zoiets van , als het nu al onderweg is , oke prima , klinkt misschien wel raar , zou liever willen dat het nog even op zich laat wachten omdat ik eigenslijk nog aan het ontpillen ben. Ben sinds oktober niet meer aan de pil. Gr alecia