Ik vraag me af of jullie een bekende hyver of meerdere, in je lijst hebben staan. En heb je diegene wel eens een krabbel of prive bericht gestuurd? Ik zelf heb Najib Amhali, Brainpowe en Big2 van de Opposites erin staan. Maar heb geen van hen ooit een bericht ofzo gestuurd.
Ik doe het ook niet hoor, je krijgt idd toch niks terug. Vindt het gewoon geinig om ze in mn lijst te hebben blijf je beetje up to date qua muziek enzo dan
Ik denk ook dat het komt omdat ze per dag zoveel pb's en krabbels krijgen dat het niet bij te houden is. Of je moet driesdrolvink heten whahah
Erik dikeb (heetie zo?) of hij echt bekend te noemen is weet ik niet. Maar hij reageerde wel terug op een flauw grapje van mij en mn broer.
Ik heb Edwin Evers en Frank Dane in mijn lijst staan. Nog nooit een krabbel of privébericht gestuurd. O, en het rtl ontbijtnieuws
Ohja ontbijtnieuws heb ik ook hahah. Ik moet soms ook wel lachen dat sommige mensen dan zoveel krabbels gaan sturen of bij mensen die niet gecheckt zijn door hyves headquarters.
oah, dalai lama, die wil ik ook! dan heb ik alleen wel de combi met jared leto, dat is ook een beetje raar
Via Hyves niet maar wel via Twitter. Ashton Kutcher reageert nogal snel en zo heb ik eens 4-5x heen en weer met hem getwittert met hem en lekker melig dat hij was.Demi Moore twittert er ook vaak op los.Vind het altijd leuk te zien hoe die 2 op elkaar reageren en foto's posten.
Ik vind dat altijd zo zinloos.. Maar goed, er is ook geen enkele Nederlander die ik zo interessant vind dat ik 'up to date' wil blijven
ik heb er verschillende tussen staan. met wie ik ook wel pb of krabbel maar dat zijn dan ook de mensen die ik persoonlijk ken. (nederlandstalige zangers)