Bekende in het Ziekenhuis?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Enise, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn ouders vonden het ook fijn om te weten dat we bezig waren. Ik heb ook aangegeven dat het nog wel even kon duren, want ze hadden wel zoiets van, oh ze zijn ermee bezig dus zal niet lang meer duren. Maar dat werkt vaak niet zo helaas. Gelukkig was ik wel snel zwanger na de operatie, sneller dan iedereen had verwacht. Op de 1e verjaardag van hun hond (de zaterdag na de eerste echo (vrijdag), ik was toen 7 weken, hadden we ook een cadeautje voor hun, namelijk een fotocollage met foto's van ons, de test van MvM en de eerste echo. Ze waren helemaal blij verrast en emotioneel! Dus ook al 'wisten'/hoopten ze ooit het nieuws te krijgen dat ze opa en oma zouden worden, toen het zover was was het alsnog een grote verrassing. Dat zal bij jouw ouders neem ik aan hetzelfde zijn.

2. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Als je het zo verteld lijkt het inderdaad ook heel leuk als ze er zo mee betrokken zijn :D .... hmmm....ga er toch nog eens over moeten denken :-k

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ja, ik heb het mijn ouders ook verteld (al had ik natuurlijk liever gehad dat dit niet nodig zou geweest zijn ;))... mijn mama heeft ook in de MMM gezeten en bij haar vind ik eigenlijk het meeste steun... ze kan me met raad en daad bijstaan en bij haar kan ik ook mijn ei kwijt.

Ik ben blij dat ik het haar verteld heb en ze vraagt er zelf nooit achter maar laat me zelf op mijn eigen tempo vertellen wanneer ik het wil.

Ook mijn schoonouders zijn 'in gedekte termen' op de hoogte gebracht maar hen houden we wel volledig buiten onze MMM avonturen omdat mijn schoonmoeder in staat is om na elke afspraak/echo/FM/IUI aan de telefoon te hangen om te weten hoe het gaat/hoe ik me voel :( Dus sja, dat liever toch niet ;)

Verder (even on-topic) heb ik er nog niet bij stilgestaan dat je ook bekenden kan tegen komen... het ziekenhuis waar wij lopen is wel een eindje rijden en het is een speciale fertiliteitsafdeling dus de mensen die er zitten, zitten er voor hetzelfde als wij... moet wel zeggen dat ik soms stiekem een beetje rond me kijk en me afvraag 'waarvoor' zij daar zouden zijn... iedereen is zo stilletjes he :D

4. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Dat heb ik ook altijd :D
    Bij ons zit ook altijd iedereen stilletjes voor zich uit te staren, precies met dezelfde gedacht als ik :D

Deel Deze Pagina