zeer duizelig

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door marlo91, 19 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlo91

marlo91 Lid

16 apr 2016
    70
    18
    8
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben nu 8 dagen gestopt met mijn pil mijn strook wel niet helemaal uitgenomen. Nu ben ik sinds een dag of 3 zeer duizelig vooral savonds en smorgens. Ook ben ik smorgens altijd misselijk. Geeft dat nog te maken met het ontpillen of kan het iets anders zijn? Na 5 dagen gestopt te zijn met de pil had ik ook licht helderrood bloedverlies.

2. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Dit is het gedeelte voor zwangerschapstesten ;). Mocht je je vraag niet meer kunnen vinden, dan ben je waarschijnlijk verplaatst naar zwanger worden.

Het kan goed dat je lichaam moet wennen aan het missen van de hormonen.. Dus het kan goed met ontpillen te maken zijn.. Als je gewoon altijd netjes de pil slikte is de kans dat het zwangerschapssymptomen zijn heeeel klein (zegt iemand die zwanger is geworden door de pil heen, maar wel met PDS).
    Een ontrekkingsbloeding is natuurlijk heel normaal na het stoppen mer slikken van de pil.
    Mocht het aanhouden of mocht je het niet vertrouwen, dan kun je het beste even naar de huisarts gaan.

3. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Hoe lang duurde dat bloedverlies? Heb je daarvoor geen enkele keer de pil vergeten? Normaal krijg je een onttrekkingsbloeding, en de eerste dag is dan dag 1 van je cyclus. Als je vermoedt dat je al zwanger kan zijn, zou ik een test doen.

4. marlo91

marlo91 Lid

16 apr 2016
    70
    18
    8
    NULL
    NULL
    Nee heb nooit mijn pil 1 keer vegeten heb 7 dagen mijn pil genomen dan wel gestopt midden mijn strook. Het bloedverlies begon de vrijdag maar heel licht eigelijk bijna niets zaterdag dan wel wat meer en zondag en gisteren bijna weer de moeite niet meer. Zou het nog niet te vroeg zijn voor een zwangerschapstest?

5. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Denk eerder dat het nog van je pil is.
    Het is trouwens niet onmogelijk zwanger te zijn, ik ken iemand die halverwege de strip was gestopt en 2 weken later zwanger was...

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je denkt 8 dagen na pilstop al zwanger te zijn?
    Ookal heb je je strip niet afgemaakt? Eiigenlijk is dat totaal onmogelijk, tenzij je van je laatste strip al geen enkele pil meer hebt geslikt.

Want er moeten eerst follikels gaan groeien. Dat neemt gemiddeld al 14 dagen in beslag om tot een eisprong te komen! Daarna moet je mazzel hebben dat het bevrucht gaat worden en vindt 5 tot 10 dagen na de eisprong met veel geluk een innesteling plaats. Vanaf dan maak je HCG aan. Een paar dagen daarna kun je een zwangerschapstest wagen.

Maar je schrijft al misselijk en duizelig te zijn. Mocht dat al van een zwangerschap komen, dan moet het HCG al zo hoog zijn dat het klachten geeft (bij de meests vrouwen ontstaan de klachten pas vanaf week 6 van de zwangerschap!).
    En dan moet je dus een tweede streepje zien op een zwangerschapstest.

Dus doe een test en je weet of het ontpillen is of niet.

7. marlo91

marlo91 Lid

16 apr 2016
    70
    18
    8
    NULL
    NULL

Afwachten maar zeker. :)

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Twee weken later is totaal wat anders dan 8 dagen na pilstop :p.

9. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Dat is waar :p

Zoals ik al zei denk ik dat het van je pil komt in dit geval :)

Deel Deze Pagina