hallo mijn beste vriendin gaat zich verloven met haar lover waar ze een jaartje bij is. Ze heeft ontzettend veel voor me gedaan, en betekent veel voo rme. HEt afgelopen jaar was roerig: weg bij vriendje, ingetrokken bij 10 jaar oudere vriend, wat niet door ouders geaccepteerd werd. In een flatje wonend, 3 honden moeten verkopen, omdat er geen 6 kalveren op flatje passen. 2 stiefkinderen, waarvan meisje niet gemakkelijk is enz enz Ik wil ze dan ook een heel speciaal kado geven, wat best wat mag kosten hoor.. k zat zelf te denken aan b.v. een dagje verwennen in een kuuroord en dineren, maar misschien hebben jullie leuke tips Gr Bengel
Wat je ook gaat geven...doe dit erbij: een handgeschreven persoonlijke brief voor haar. Dat zegt vaak veel meer dan een duur cadeau.
kuuroord is inderdaad heel erg leuk. maar wat renate al zegt een brief is iets wat ze over 10 jaar nog eens terug kunnen lezen. je kunt bijvoorbeeld ook een mooie collage maken, die jullie vriendschap weergeeft, of je laat een (on)bekende beeldhouwer een mooi beeldje maken wat symbool staat voor liefde oid.
O wauw ja, een brief met collage, met leuke foto's van jullie beiden over de afgelopen jaren, wat een ontzettend leuk idee!