ja dat had ik ook gehoord..!!! ze wilde nog een meisje... en ze mocht alleen behandeld worden door hun eigen dokter, maar die gaat met pensioen ofzo... gekke mensen !!! hahaha
Tja, dat zijn veel bners. En die van idols, ik bedoel die andere, die snel eruit lag. Beetje vaag, maar misschien snapt iemand wat ik bedoel. Of is dat geen bner? Die was al hoogzwanger in de laatste show volgens mij.
Maureen du Toit is in verwachting. Als alles goed gaat wordt de kleine rond 10 november geboren. De presentatrice van ?Hart van Nederland? en haar vriend hebben samen al een dochtertje van ruim twee jaar. xxx
Fajah Lourens (zo schrijf je het toch) las ik net in de story, scheen ze zelf te hebben gezegd geen speculatie van de story. Groetjes Carry
Ik hoorde vandaag dat Britney Spears zwanger is van de tweede en dat ze inmiddels 5 maand onderweg is. Dat terwijl de eerste net 8 maand is. Dan was ze na enkele maanden al weer zwanger. Pffffff...... Groetjes Suusje
Yvon Jaspers droeg afgelopen weken een geheim met zich mee dat ze het liefst aan de twee miljoen kijkers naar haar succesprogramma 'Boer zoekt Vrouw' wilde vertellen, maar dat kon ze niet... En dat geheim betrof niet de boeren die zo hard op zoek naar een boerin, maar een heel persoonlijk geheim, want Yvon jaspers is zwanger van haar vriend, de milieueconoom Pieter. Voor Yvon is het komende babygeluk een grote verrassing! Eind mei gaat ze trouwen met haar vriend Pieter en een uitgesproken babywens hadden Yvon en Pieter nog niet gehad, maar de natuur wilde blijkbaar niet wachten. Ze zijn echter dolblij met de baby die op komst is en dit najaar geboren zal worden. Yvon: "Ons kindje is meer dan welkom!"
Er gaan ook "geruchten" rond dat Fajah Lourens (Yasmine uit gtst) zwanger is! Zelf ontkent ze het maar haar mannetje heeft het gezegd dus
jemig juli al nou heb der van het weekend gezien maar kon nou nie echt zeggen da ze een buikje had van iemand die 6@7 maanden is!!! xxx
nee ik kon me ook al niet echt voorstellen dat ze al zover was!,maar het zal in elk geval eind juli zijn lijkt mij ?, het is pas vorige week bekend gemaakt.
Nee hoor niks over maxima, vorige week hebben ze wel gespeculeerd, maar een mama met 2 kindjes heeft met 7 maanden echt geen platte buik. groetjes
ik heb ook nog nix gelezen er staat wel iets op een site over een baby da in juli geboren zou worden maar da was verleden jaar dus denk da mensen misschien verkeerd hebben begrepen??? xxx
Maxima? hahaha... lijkt me stug ik ben zelf eind juli uitgerekend, van mijn eerste kindje... en mijn buik is al zo groot, maxima zal nu dan in verwachting zijn van nummer 3... en dan zal haar buik rond de 28 weken er ook niet om liegen !!! ik heb haar gezien... met koninginnedag in almere... en geen buik te bespeuren, dus mocht ze zwanger zijn, is ze ECHT niet eind juli uitgerekend, en ik denk dat het koningshuis echt niet zo onverantwoordelijk te werk zou gaan, en 3 maanden voor de uitgerekende datum pas vertellen dat ze zwanger is.... hebben ze bij amalia en alexia toch ook niet gedaan ?