Ja ik kom op de dagen dat ik werk in contact met de kinderen van een (hele) bekende nederlander en dus ook met die bn-er want hij brengt regelmatig zijn kinderen naar school.. Maar omdat ik het niet netjes vind om het daar op een openbaar forum over te hebben zeg ik niet wie dat is. Mijn familie en vrienden zijn er wel gewoon van op de hoogte hoor. Het is geen staatsgeheim ofzo. Het voelt alleen niet heel eervol om het daar hier over te hebben.
Op de camping waar mijn ouders stonden had ook de oma van dave roelvink daar een huisje, heel dichtbij (ex schoonmoeder Dries) ik heb wel naast hun gezeten op de camping. Verder dan hoi hebben we niet gesproken. Wel goed contact met oma! Leuke Amsterdamse dame. Kinderen hebben ook wel eens wat van dr gekregen.
Martijn Krabbe deed het kinderfeestje bij een goede vriend van ons.Hebben een eigen recreatie bedrijf in 't Westland.Wij waren toen toevallig even langs voor een bak koffie. Heel leuk. De foto staat op de website van deze vriend dus het is geen staatsgeheim haha
ik werk in de kinderopvang en heb ook weleens een zoontje van op de groep gehad. Vader kwam overigens nooit zelf (ouders waren uit elkaar). Ik vind het opzich niet zo heel bijzonder om een kind van een bn'er te hebben, bij mij zijn alle kinderen gelijk.
4 Jaar heb ik als doktersassistente gewerkt ergens in 't gooi en veel bekende Nederlanders als patient.. Uiteraard kan ik daar verder niks over zeggen
Een goeie vriendin is de dochter van Emile Roemer en ik werk samen met zijn vrouw. Ik zie hem regelmatig, leuke man! Mijn man is tevens bevriend met Guido Weijers, we zien elkaar regelmatig op feestjes, verjaardagen etc.
Wij zagen pas de meneer van de reclame van Telfort in een winkel. Best grappig, want ik vind de reclames van Telfort echt goed. Ik vond het wel heel raar dat hij een andere vrouw bij zich had dan de vrouw uit de reclame. Stom natuurlijk. Maar voor mijn gevoel woont die man gewoon echt in die flat.
Ik heb een tijdgewerkt op hét kinderdagverblijf (of eigenlijk, kinderhotel want 24/7 open) van het gooi. In Hilversum, niet heel ver van het mediapark af en daar zaten een hoop kinderen van bners. Verder zie ik Marco en Leontien regelmatig (zij zat bij mn man in de klas, haar familie woont hier om de hoek) had ik laatst een botsing in de appie met Valerio die daarwel vaker rondloopt en kom ik hier nog wel eens wat " b bners" tegen. Mijn vaderis rij instructeur bij 1 vd grootste rijscholen in het gooi en die heeft regelmatig les gegeven aan bners en hun kinderen.Maar mijn pa is zo n type die dat helemaal niet doorheeft tot ie ze vraagt wat voor werk ze doen haha
Frans Bauer, Johnny de Mol (brrrr wat een kwal maar dat terzijde ) & Laura van GTST hebben wel is op het terras van mijn oude werk gezeten. En ik heb Xander de Buisonje aan de telefoon gehad ik en mijn vriendinnetje waren fan en via via zijn nummer. Die arme man gestalkt maar toen was ik 12
Geen dagelijks contact, maar wekelijks kom ik bekende Nederlanders tegen die gaan vliegen met het vliegtuig. Ben er ondertussen aan gewend geraakt, het zijn ook gewoon maar mensen
Ow, nog een leukv erhaal. Een vriendin van me kwam bij ons thuis met haar nieuwe vriendje. Op zich een leuke vent, maar maakte af en toe rare opmerkingen, zzoals, tja, als ik iet op tijd kan komen pak ik wel het vliegtuig van mijn broer. Ik vond het daardoor redelijk arrogant. Op een gegeven moment kregen we het over muziek en hij was wel in de dancemuziek. Mijn man en ik dus totaal niet. Bleek hij het broertje van DJ Tiesto te zijn Tja, mijn reactie, Ja dus, ik blijf het verschrikkelijke herrie vinden..... En of ik mee wilde naar een optreden van Tiesto. Nee, want het blijft verschrikkelijke herrie..... stond hij wel van te kijken dat het ons totaal niet boeide dat hij het broertje van Thijs was.....
Mijn vader heeft geschilderd bij Xander Buisonje en Wendy toen hun nog samen woonden. Hij vond het een super aardige vent !! Mijn stiefvader heeft vroeger gekust met Wendy van dijk was zijn buurmeisje hihi. Mijn moeder heeft 10 jaar in Amsterdam gewerkt bij een bekende slager/traiteur en heeft daar alleen maar bekende Nederlanders gezien. Zij vond Katja Schuurmans echt een b*tch. Zelf wel eens bekende Nederlanders gezien maar meer ook niet echt. Oh ja 1 keer met Jan Smit en Yolante gepraat. Ik was tijdens een feest met de moeder van mijn oppas kindjes bij kids dag. En hun liepen langs. Bleek de moeder van mijn oppas kindje vroeger het buurmeisje van Yolante te zijn dus die stonden een tijdje te kletsen en ik stond er bij.
Ik werk met politici. Elke dag zie ik minister Opstelten Staatssecretaris Teeven. Minister Plasterk en minister Blok. Geregeld Mark Rutte. Regelmatig diverse burgemeesters zoals aboutaleb etc. Andere ministers en staatssecretarissen. Oud ministers (Dekker en Donner) bekende journalisten. Hele leuke vriendelijke mensen!
Grappig, ik heb bij haar in de klas gezeten En later Emiel als leraar gehad Verder im de gvangenis gewerkt waar destijds ook een bn'er zat haha En ehhm ben er wel eens een paar tegem gekomen zoals katja schuurman en naud van gtst.. En ik vergeet er vast een paar
Ja maar ik leer de kinderen uit mijn klas dat hij ook gewoon een papa is. Dus op mijn werk is hij geen bnner