Oké was er een paar vergeten gezien idd een groot woord. Prins claus. Zien uitstappen stadhuis Delft. Die zelfde prins zijn begrafenis. Ook van Juliana en Bernard. Woonde toen dicht bij de nieuwe kerk in Delft Ook Bill Clinton een vrouw voor bij zien rijden. Veiligheidsdiensten niet aardig je werd zo de stoep op geschopt. Hij ging poffertjes eten op de Delftse markt. Hoorde helikopters ben toen toch gaan kijken. Maar wat ik zeg gezien. In een vogel vlucht...
Toen ik in het hogere segment van de horeca werkte, heb ik meerdere BN'ers en bekende personen bediend, Victor en Rolf, jan van Veen, Mario Ridder, Peter van der Vorst, Ursel de geer, Nina van gtst, Gavin degraw, Beppie Craft, en andere Limburgse artiesten, verschillende politicie, en redacteurs enzo. Ook zakendiners waarbij politicie en leden van het koninklijk huis aanwezig waren. Ook zat Ajax een in keer in huis, toen Sneijder en vd vaart er nog voetbalde. M'n man heeft met Robbert Kranenborg gewerkt. M'n moeder heeft ook altijd in de horeca gewerkt en heeft een keer Anastacia in het hotel gehad. Was super aardig. Ik heb nog nooit een vervelende of uit de hoogte BN'er aan tafel gehad eigenlijk, wel vaak "gewone" vervelende mensen haha! En ik heb toen ik vroeger fan was van the Kelly family, heb ik paddy, Angelo, Joey en neef Adam ontmoet.
En toen we in new york waren, was de première van satc 2 en hebben we de dames zien lopen over de rode loper! En toen ik met school in Praag was, heb ik de handtekeningen van de leden van garbage gekregen.
Ik kwam samen met mijn man Guido Weijers tegen in Breda. Wij waren aan het winkelen en hij liep ons tegemoet. En ik kwam met mijn moeder Peter van der Vorst tegen in het ziekenhuis.
Geen bekende Nederlanders, wel bekende Duitsers. Ik heb een tijdje bij een Duitse vliegmaatschappij gewerkt waar ik oa vluchten regelde voor VIP's. Veel Duitse sportmensen, politici etc. Zo had ik een vaste lijn met de PA van Michael Schumacher en hij belde zelf ook wel eens om vluchten te verzetten. Dat was trouwens bij een low cost carrier en ze moesten allemaal de 1 Euro vluchten hebben..vooral op de route Keulen-Berlijn. Ik woon nu in Saoedie Arabie en ik zie hier op de campus ook VIP's. Vooral professoren die heel bekend zijn in hun gebied maar in juni lunchte mijn man naast Bill Gates. Ook veel gastsprekers, een wereldberoemde diepzeeduiker, die Oostenrijker die die vrije val maakte etc etc. Heb ook nog met John Noble gesproken, de acteur die in de Lord of the Rings Denethor speelt. Dat was geweldig. Volgens mij was dat in 2004 op de Elf Fantasy Fair.
Mijn dochter zit in de klas met de dochter van een presentatrice van een regionale tv-zender. Superleuk mens. Ik kende haar niet, want ik kijk nooit naar die zender, hahaha. Ik zag op haar Facebook wel dat ze voor die zender werkte, maar ja, ze kan er ook receptioniste zijn ofzo. Pas later hoorde ik dat ze dus echt presenteert en op tv komt.
Ik kom nooit bekende mensen tegen O ja, ook zag ik Maxima en Willem Alexander uit het paleis op de Dam komen, maar ik zat in de tram dus was zo voorbij. Maar goed, ik zou de meeste mensen ook niet herkennen al zouden ze tegen me aan lopen.
Oh ja, ik herinner me nu via mijn werk heb ik een keer met Prins Floris had gesproken over de telefoon. Ik had niet door dat hij het was. Ik vragen: 'wat is uw achternaam' 'van Oranje', nee ging nog geen belletje rinkelen . Toen zij een collega; het is Prins Floris. 'Oh ja, dat is waar ook, ik had hem aan de telefoon', hahahaha, lekker snugger! Hele leuk man om te spreken, dat vond ik al zonder dat ik wist wie hij was. Later had een collega hem ook nog aan de telefoon, zat hij maar grapjes te maken, hihi.
Oh ja mijn werkstukken juf op de basisschool is de moeder van Mabel wissesmit.... En mijn oude lerares uit groep 7 is de moeder van Jan-Joost van Gangelen dat is echt een leuke kerel , kwam bij ons in de klas vertellen over zijn werk en hoe dat ging in de studio's etc...dus ik "ken" toch persoonlijk berkende Nederlanders haha.
15 jaar geleden werkte ik in een klein cadeauwinkeltje en stond Inge de Bruin bij ons in de winkel. Dag voor kerst, dus superdruk in zo'n winkeltje en mevrouw wilde haar bn status wel even gebruiken om zo eerder af te kunnen rekenen. Mijn bazin gaf aan dat ze ook gewoon moest wachten en toen is ze woest de winkel uitgelopen
Toen ik net bevallen was van N en hij nog in het ziekenhuis lag ben ik langs Victor Reinier gelopen die toen een blessure had opgelopen tijdens de opnames van Flikken Maastricht. Dat stond ook in de krant dus dat is vast geen geheim. Mijn schoonmoeder en ik waren hem zo voorbij gelopen in de hal. Het is dat mijn man en schoonvader het tegen ons zeiden. Schoonmoeder en ik zijn nog terug gelopen maar toen was de vogel al gevlogen. Niet om hem aan te spreken hoor, maar gewoon om te zien of het echt waar was dat hij daar zat. De volgende dag stond het dus in de krant dus ik ga er maar vanuit dat schoonvader en man de waarheid hebben gesproken. Verder was Frans Bauer een keer op een besloten feestje en hebben wij een topsportster in de familie.
Grappig. Zit net de roelvinkjes te kijken. Gaat hij idd naar zijn oma op de camping!Gelijk bewijs voor mijn eerder geplaatst bericht. 😆
Ik heb een paar weken geleden 17 kristal zegels gehad van peter r de vries die stond samen met mij in de rij
Haha zo vertelde een oud collega dat zijn vader op Curaçao met Marco Borsato had gesproken maar geen idee had dat het Marco Borsato was
Ik werkte vroeger in oud zuid aan het vondelpark op een kinderdagverblijf. Het kdv zat in de straat waar ook reinoud oerlemans met Danielle en prins maurits met zijn gezin woonde. Ook in de buurt woonde veel bn-ers zoals Robert ten brink. Ik kwam daar echt dagelijks bn-ers tegen. Reinoud stond zelfs eens in zijn badjas voor het raam van het kdv naar binnen te kijken omdat we met de kinderen iets leuks aan het doen waren. Aardige man. Prins maurits vind ik ook zo'n gezellige man. Hij kwam veel in het bouwverhuur bedrijf waar mijn man leidinggevende was langs om gereedschappen ed te huren. Daar was hij ook altijd zo heerlijk normaal.
O ja, afgelopen voorjaar had ik een vergadering bij van der valk in breukelen op een zaterdagochtend, en daar zat Stephen Hawking naast me te ontbijten. En in Los Angeles stonden allerlei mensen foto's te maken van celebrities, alleen ik herkende ze niet, net als dat bruidspaar in New York waar honderden mensen naar stonden te kijken...
Ik heb wel een aardig lijstje. Ik heb ruim 6 jaar op Schiphol gewerkt, dus daar zie je nog wel eens iets bekends; Heel veel (oud) voetballers Karel Struijcken (speelt o.a. in de adams family) Simon (van simon & garfunkel) James Brown (leefde toen nog, kwam optreden in het paradiso) Tygo Gernandt Gaston En Tim Haars (Gerrie uit New Kids Turbo) is mijn collega geweest Er zijn er vast meer, maar ik onthoud niet alles hoor
Ik heb op de middelbare school gezeten met Krezip. We hadden altijd goeie live-muziek op schoolfeesten