Hele topic ff gelezen. Vind het wel heel bijzonder dat heel veel vrouwelijke BN'ers zo arrogant zijn (of gevonden worden). Zeg vaak tegen manlief als we een programma kijken: ''Zal zij in het echt ook zo aardig en leuk zijn?'' Meerdere namen voorbij zien komen dat ik denk, Tjsah, dat dacht ik al. Noem een, Katja Schuurman, Lieke van Lexmond, Chantal Janzen. Daarentegen lijkt mij Wendy van Dijk wel heel normaal in het wild?
Had wel eens gehoord dat je met 5 handschudden de hele wereld hebt bereikt. Ik kom al een heel eind... De neef van mijn vader is de bodyguard van Koning Lexie die zn hand geshaked heeft met o.a. Obama die weer met.... Ik ga zelfs Other Space.. Mijn broer heeft handjes geschud met André Kuipers, geen idee wie André dan weer allemaal boven ons ontmoet heeft Wbt BN'ers, heb een keer in de tuin van Fransje gestaan om een foto te maken, moest voor school een bekende NLander fotograferen, ach ik bel gewoon aan.
Ik woon in een stad waar een aantal BNers wonen maar ik let eigenlijk nooit goed op gezichten als ik ergens ben dus dan zie ik het of niet of te laat. Overigens wel met Danny Froger op de middelbare school gezeten, maar dat wist ik ook alleen maar omdat mijn klasgenootjes aan het ooooooh-en waren, ik kende de knul niet eens, lol.