Bekende op het forum.

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 14 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Herken jij iemand n.a.v. haar berichten?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Maak er geen geheim van dat ik hier kom en gebruik ook m'n eigen naam en profielfoto maar weet niet of hier bekenden van mij zitten, anders roept u maar :D

2. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik BEN twee keer herkent. En heb 1 keer iemand herkent die ik ken uit een Facebook-groep.

Ik was hier net 1 dag lid toen ik een berichtje kreeg van iemand: "Hé, ben jij Linnaea op zp?" Eh, ja...

Niet dat ik het verder erg vind. Ze herkennen me maar, ik vind het prima.

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik ken 2 mensen die hier zaten (zitten?) maar geen idee onder welke naam hoor. Ze zullen mij hier ook niet verwachten denk ik, dus zal ook niet zo snel herkend worden.

4. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ben wel beneiuwd of iemand weet wie ik ben😂 Zoja pbs zijn welkom😏

5. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ik heb een oud collega hier gespot en inmiddels weten we van elkaar dat we hier actief zijn ( hoewel ik niet zeker ben of zij mij nu nog herkend omdat ik nu onder een andere naam actief ben ). Verder, toen ik hier net actief was, een kennis herkend n.a.v. een foto in 'baby van de maand'.
    En heb ooit, toen ik in een topic mee schreef, met iemand uit datzelfde topic in de wachtkamer bij de fert. afdeling gezeten. Hier kwamen we later achter, maar we wisten van elkaar wel wie waren, blijkbaar waren we elkaar op gevallen :D.
    Geen idee of ik herkend wordt, denk het niet, aangezien ik niet het idee heb dat zp erg leeft in mijn omgeving en ik niet een 'bekende forummer' ben :).

6. stressbal

stressbal Niet meer actief

En na vanmiddag vermoed ik dat mn schoonzus hier lid is.

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ja hoor. Mijn vorige buurvrouw, nichtje en wat kennissen.
    Oh en leden van een andere baby/zwangerzijn site.

8. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Oud klasgenootje heb ik pas herkend maar durf haar nog geen bericht te sturen want ik wil zelf ook anoniem blijven.
    Ik kijk niet op haar pagina en dat vind ik ook niet gepast.
    Weet helaas wel nu dat ze weer zwanger is en waarschijnlijk ben ik een van de eerste...

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    nee, nog nooit maar ik let er ook echt niet op.

Als iemand mij herkent zou ik dat wel willen weten, lijkt me wel grappig!:)

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Nee, maar in mijn omgeving is er verder ook niemand die op een forum actief is. Heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik actief ben op diverse fora.
    Wel heb ik via zp diverse mensen leren kennen. En soms heb ik zelfs hun forumnaam onthouden. :)

11. Amare

Amare Niet meer actief

Ik heb zelf 1 iemand herkend door haar foto's, zij weet het zelf niet. Zou ik het zeggen zou ze namelijk van onze situatie gaan weten en dat wil ik niet.
    Ik denk zelf niet herkend te zijn, anders staat m'n inbox open voor pb's ;)

12. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ja 2x tijdens de periode dat mijn jongste in het ziekenhuis lag. 2 meiden die daar ook lagen of tijdens de ziekenhuisperiode van hun kleine. Dat waren tot dan toe geen bekenden trouwens...

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.259
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Voor zover ik weet geen bekende. Ik zou het best grappig vinden, trouwens. Dus als iemand mij herkent heeft: pb pb! :)
    Ik probeer wat privé-zaken betreft altijd een beetje vaag te blijven. Ik hoef niet zo nodig makkelijk via Google gevonden te worden. Maar als iemand aan mijn schrijfstijl of iets anders toevallig merkt 'Hé, dat is die dinges.' vind ik dat niet erg. M'n pincode houd ik wel geheim ;)

14. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ja. Ik herkende een tijd terug een foto in een buikentopic. Ze is de dochter (22) van een vriendin (42) van mij.
    Zo zie je hoe klein Nederland (en België) eigenlijk is.

15. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Ja de (hoe zal ik het noemen) lat vriendin van mijn ex. Ik herkende haar niet aan haar berichten maar ik zag de naam in de gebruikerslijst en had er een bepaald gevoel bij en klikte op haar naam. Met de berichten klopte het helemaal.

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Een aantal jaar terug zat hier iemand wiens zoon en dochter bij onze dochters op het kdv zaten. Zitten nu op dezelfde school (zelfs even bij elkaar in de klas gezeten) en ze werkt in een winkel waar ik wel eens kom. Maar ze is niet meer actief hier geloof ik.

Paar jaar geleden werd ik bij het winkelcentrum herkend door iemand, doordat de jongste een sonde had, was nogal makkelijk. Maar kende haar dus niet.

Er zit hier iemand op het forum die ik niet ken, maar ik ken iemand die haar kent. Herkende de foto van Facebook die ze ook hier had.

Zelf ben ik redelijk makkelijk te herkennen denk ik, ben eigenlijk wel benieuwd ;)

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh en Elmo had ik al meteen herkend ;)

18. Manque

Manque Niet meer actief

Hihi ik ook :p

19. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik ben herkend door iemand die mijn via-via 'kent', we hadden elkaar ook al op Facebook. Maar ze herkende me door een afgeschermde club hier op ZP :) Met extra info werd het haar duidelijk. En nu weet ik ook wie zij is haha. Wel leuk gelukkig!

Verder ben ik heel benieuwd of anderen mij herkennen, ik hoop toch van niet. Ben graag anoniem hier. Maar zo wel: graag een PB!
    Ik vraag me soms wel af bij mensen hier of ik ze misschien ken maar ik denk het niet.

20. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.031
    3.287
    113
    :D de combinatie van je nickname en de namen van je zoons!

Deel Deze Pagina