Gezien het grote aantal leden hier stel ik de vraag hier maar. Wie heeft z'n kaarten voor de vrienden van Amstel 2016 al binnen? 16 oktober kreeg ik een mail dat de kaarten verstuurd waren en dat ze binnen een week op de deurmat zou moeten vallen (ik heb voor hardcopy tickets gekozen ipv etickets). Tot nu toe nog niets ontvangen. Ik heb al een mail gestuurd en een reactie gehad waarin stond dat ze echt verstuurd waren en dat ik ze al had moeten hebben en dat ik contact op moest nemen met de klantenservice. Dat direct gedaan, maar de dame daar aan de telefoon zei dat de kaarten uit Duitsland (???) moeten komen en dat dit langer kan duren en dat als ik eind december nog niets heb ontvangen weer even contact moet opnemen. Kaarten zijn uiteraard via de officiële kanalen besteld (eventim) dus niet via een één of ander louche bureau... Wie heeft z'n kaarten ook nog niet? Of wie heeft z'n kaarten al wel? Ben een beetje bang dat ze bij de pist ontvreemd zijn.
Ik heb ook een keer gehad dat mijn kaarten (van Marco Borsato) niet aangekomen zijn. Nadat ik gebeld heb, hebben ze mijn oude kaartjes geblokkeerd en mij nieuwe opgestuurd. De streepjescode die erop staat kunnen ze namelijk blokkeren.
Dat is inderdaad ook nog een idee... Afwachten tot december vond ik eigenlijk ook wel belachelijk als je een mail stuurt dat ze er binnen een week moeten zijn.
Ik heb ze ook nog niet binnen, zijn kaarten van 100 pp en 6 stuks, ik word er ook zal zenuwachtig van.
Ohh in ieder geval al fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Ik word er ook een beetje zenuwachtig van. Hopelijk hebben we ze snel binnen!