Ik ken wel iemand hier op het forum, alleen diegene is al een paar maanden niet meer actief hier. Ik heb het niet tegen haar gezegd. Zij was hier erg open over haar prive leven, vond ik soms wel wat genant om te lezen, maar toch heb ik mezelf niet bekend gemaakt. Dat is dus het risico, moet je maar niet je hele hebben en houwen hier op het forum schrijven Ik blijf zelf graag enigszins anoniem, voor zover mogelijk... Als mensen de moeite nemen om al mijn berichten te checken, dan ben ik echt niet meer anoniem, maar ik denk niet dat iemand daar zin in heeft
Toevallig zag ik vorige week een bekende voorbij komen, heb niets gezegt dus hoop dat ze mij niet ziet haha.
Ik ben doktersassistente en een poosje geleden kreeg ik een pb-tje...van een patiente . Wel vreemd ! Maar niet minder leuk. We zaten (zitten) een beetje in hetzelfde schuitje.
Ik zit samen met mijn beste vriendin op het forum. Errug leuk. We delen zo ongeveer ales samen. Maar verder geen bekenden ondekt. Zou het leuk vinden als anderen mij zouden herkennen en me een pb zouden sturen, maar snap ook wel als je het liever stil wilt houden. Dat is nu eenmaal het voordeel van een forum :-D
ik ben dus die bekende van veertje ik schrok wel even in het begin, maar we hebben gelijk tegen elkaar gezegd dat we onze monden houden gelukkig weet ik dat ik veertje kan vertrouwen en is ons "geheimpje" in goede handen... en andersom natuurlijk ook
ik ben tot nu toe nog geen bekende tegengekomen,er was wel een keer iemand die dacht mij te kennen,maar ik heb me er uit weten te l*llen
ik heb 1 bekende hier dat is stich zij heeft mij zelf dit forum aangeraden. verder niemand en als iemand mij kent laat het maar weten .
Ik heb geen bekenden hierzo.. tenminste niet dat ik weet. En als iemand mij wel persoonlijk kent en dat niet kenbaar maakt, dan is dat blijkbaar geen leuke bekende..
ik benwel een oud klas/schoolgenootje tegen gekomen ...maar dat vind ik alleen maar leuk .....verder ken ik geloof ik niemand .....
Mmmm...... * Mili kijkt voorzichtig om zich heen hihi en gaat in cognito verder 8) * Geen idee eigenlijk of er bekenden zijn..ik heb in ieder geval niet het vermoeden dat ik iemand ergens van zou kennen..maareh als iemand mij denkt te kenne hihi let me know...dan kan ik me eruit kletsen