Kan haast niet missen dat hier bekenden zitten Een vriendin van mij heeft me zelfs op deze site gewezen. Alhoewel zij nu al een tijd echt mamma is dus geen idee hoe vaak ze hier nog komt. Maar ik ben het eens met de rest; als ik een bekende zie zou ik ook een pbtje sturen. Voor mijn omgeving blijft het voorlopig nog geheim dus als iemand mij kent: ssssst Niks zeggen hoor hehe
nu ik er over na denk er is hier één iemand die mij kent een colega om maar verder weet ik het echt niet hoor
Nee, nog geen bekenden tegen gekomen. Zou het wel willen weten, gezellig! Dingen waarvan ik niet wil dat anderen het weten zeg ik hier ook niet, je weet maar nooit Ben ook niet echt anoniem hier met al die foto's in m'n album hahaha!
Ik kwam hier dus iemand tegen die ik ken, zo grappig was dat! Kreeg een pb, maar had door haar nick geen idee wie het was. Mijn album staat vol persoonlijke foto's dus ik viel zo door de mand. Toen ik erachter kwam wie ze was, was dat een grote schok hahaha! Wij houden allebei niet eens van kinderen
Ik ken Maria79 en Caruli...veraenroy is een vriendin van vroeger en nancy1981 ook. Verder ben ik nog wel een paar bekenden hier tegengekomen en dat is wel leuk Heb geen geheimen!