Wanneer na eisprong gevoelige borsten??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yinthe, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yinthe

Yinthe Lid

17 jan 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik heb een vraagje.
    Afgelopen donderdag (4-8) heb ik mijn eisprong ongeveer gehad.
    Nu sinds Zaterdag avond heb ik enorm gevoeldige borsten / tepels. Mijn man mag er echt niet aan komen.
    Heeft iemand dit ook zo vroeg gehad na de eisprong??

Sorry ben een beetje onzeker, gezien we al een tijdje bezig zijn en je dan een beetje naar de wens van de gedachten denkt.

Alvast bedankt

2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    nou ik had het bijna gelijk eigenlijk, zelfs daarvoor al wel, maar gelijk erna vreselijk pijnlijk en gevoelig. Maar ik weet ook wel dat ik soms ook dingen extra voelde omdat ik er zo mee bezig was toen, terwijl ik niet zwanger was. Even afwachten dus op een positieve test...zal voor je duimen!

3. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Ik heb eigenlijk tijdens mijn eisprong tot de dag van mijn ongi pijnlijke tepels.. Paar dagen voor NOD doen mijn borsten ook pijn.. Maar zodra ik ongi ben is het gelijk weer over.. Heb dit ook maar sinds een paar maanden hoor!!
    Hoop voor je dat het te maken heeft met een eventuele zwangerschap!! Ik weet hoe erg het is om iedere maand weer teleurgesteld te zijn :(

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik had het ook en het was raak!

5. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb het een aantal keer gehad in de twee weken tussen de eisprong en de ongi. Dacht telkens dat het iets goeds betekende... Na mijn laatste eisprong had ik wederom gevoelige borsten, maar dacht daar trap ik niet meer in... maar toen bleek het toch raak!

Kortom, het is een aspecifiek symptoom, maar ik hoop het natuurlijk wel voor je.

Groetjes, Mama in spe.

6. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Dat heb ik nou dus ook.. Ik heb zoiets van dit keer geloof ik er niet in!! Haha, wie weet dat het dan wel raak is.. Hoop het zo erg!!

7. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Ik merk altijd aan mijn borsten als de eisprong geweest is. Ze zijn gevoelig tot aan NOD. Nu is het zelfs zo erg dat fietsen over bobbels al zeer doet, dit herken ik niet en hoop dat het een goed voorteken is:D

8. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    hier ook herkenbaar maar kan er bij mij helaas niks van zeggen. Ik kan pijnlijke borsten/tepels hebben en gewoon ongesteld worden.
    Ik had tijdens mn zwangerschap er ook last van, maar toen ik wel al zwanger was en het nog niet wist, voelde ik niks.
    Ik zit nu op de wachtbank dag 27 ondertussen en echt al 2 weken last, blegh ben het zat

9. samantha1987

samantha1987 Nieuw lid

24 jul 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat meestal al 1 of 2 dagen voor m'n ei, is voor mij 1 van de tekenen dat m'n ei er aan komt en m'n borsten en tepels blijven gevoelig tot m'n menstruatie. Is om gek van te worden dat al die kwaaltjes zo op die van een zwangerschap lijken!

10. maud24

maud24 Actief lid

9 feb 2011
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf mijn eisprong zeer pijnlijke gevoelige tepels, net als jullie zeggen zelf mijn vriend mag er niet aankomen. Een bh is al niet prettig, dus die gaat savonds ook lekker uit. Ik had een onregelmatige cyclus dus wist hierdoor dat ik een eisprong had, tot nu toe nog steeds gezwollen borsten en gezwollen gevoelige tepels, niet meer zo pijnlijk, maar wel zwanger, dus het kan..Hopelijk bij jullie ook.

liefs maud

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mijn borsten waren wel het eerst anders dan anders, groter en mijn bh's zaten me niet lekker. Maar dat was zeker ruim een week na mijn eisprong, misschien nog wel later, weet niet precies.

Het zou ook met een innestelling te maken kunnen hebben, maar het is echt veel te vroeg om dat te kunnen zeggen. Afwachten meid, moeilijk he? Maar echt even afleiding zoeken en je er even op richten dat je het nog 1,5 week niet weet, dan maak je jezelf niet gek.

Deel Deze Pagina