OMG hahahahahah ... het zal je gebeuren hahahahaha geweldig ... Het ligt er aan welke collega het zou zijn Nee geintje, ik vermijd de sauna om dit soort redenen
whaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een eng idee dat ik mijn baas zou tegenkomen pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff moet ik echt niet aan denken om die naakt tegen te komen hihihiihihihiihih
Oeh, dat lijkt me niet tof, een bekende tegenkomen.....! Ik sta voor de klas en zou echt bang zijn om ouders van één van mijn leerlingen tegen te komen, genant! Zo was ik een keer bij de gyn en toen was de assistente een moeder van een kind uit mijn klas, vond ik ook niet echt leuk. Maar ik heb maar gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld was....
'vroeger' ging ik best heel regelmatig. Ook zonder enige gene, maakte me echt niks uit dat ik naakt was. (Ontopic; ja ben tijdens een vd bezoekjes wel eens mijn kapper tegengekomen ) Sinds ik kinderen heb ga ik eigenlijk nooit meer. Dat heeft niks met schaamte te maken, maar op één of andere manier hoeft het voor mij niet meer zo nodig dat iedereen me 'zo' ziet. Gevoel dat dat meer iets is voor hier thuis, mezelf en mijn man. Weet even niet heel goed hoe ik het moet uitleggen Maar nu ik het topic weer lees ga ik er toch weer eens over denken, want ik vind het echt heerlijk en wordt er erg relaxed van...