Witte vlokjes in urine

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1985, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik ben nu 6 weken zwanger en heb sinds 2/3 dagen dat ik soms witte vlokjes heb in m'n urine. Ik vang urine op voor Moeders voor Moeders, dus kan het goed zien.

Wie heeft dat ook? En/of weet wat het kan zijn?

2. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Hallo, dat zijn eiwitten volgens mij. Niks ernstigs. Ik heb het ook gehad in het begin van mijn zwangerschap :D.

3. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook hoor! :) is normaal geloof ik

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik had het ook in het begin idd. Het kan ook een beetje afscheiding zijn. Voor de zekerheid kun je het altijd ff laten checken op een blaasontsteking.

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb dat ook heel erg!

6. chantal1985

Hihi, houd je vast voor een lang verhaal...

Ik heb drie/vier weken geleden urine ingeleverd bij de huisarts, omdat ik m'n urine wat troebel vond. Ik was toen bezig met ovulatie testen, dus ja, dan vang je urine op en valt het ineens op. Echter... toen ik de urine bij de huisarts in ging leveren, was die helder. Ik kon om 12 uur terug bellen voor de uitslag. "Nee hoor, u heeft geen blaasontsteking." Wel werd de urine nog op kweek gezet, maar ook toen ik de volgende dag belde kreeg ik te horen dat ze ook daarbij niets hadden kunnen vinden.

Vorige week was ik toevallig bij de huisarts, i.v.m. last van m'n darmen. Dus ik dacht; als ik er nu toch ben... Dus ik begon weer over m'n troebele urine. "Nou", zei zij, "het kan zijn dat je toch een blaasontsteking hebt, maar dat het vorige keer nog zo 'pril' was, dat wij het niet konden vinden." Dus de volgende dag moest ik weer urine inleveren. Wat denk je? Weer helder. En weer kwam er niets uit.

Nu wil het dat m'n ochtend urine dus altijd helder is. Maar als ik een uur later naar de wc ga, dan is het zo troebel dat je er niet doorheen kunt kijken.

En nu sinds 2/3 dagen heb ik dus die witte vlokjes erin. Dus ik heb weer de huisarts gebeld net, of ze niet eens een kweekje willen doen met urine van later op de dag. Wellicht dat ze daar dan wel iets in vinden. Ik word straks terug gebeld door de arts.

Mja, het kan dus ook gewoon eiwitten of slijm zijn, wat jullie al zeggen, en wat ik ook veel tegen kom als ik op google zoek.

Zucht. ;)

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

klopt het dat je altijd vlokjes in je urine hebt als je zwanger bent??
    ik had dat tijdens mijn zwangerschap

8. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ooww ik heb t ook ik vroeg me al af wat t was ben ik ook gerustgesteld hihi

9. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik had dat ook in het begin! zo gek! maar hoort er blijkbaar bij!

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik had vanmorgen ook een grote witte vlok in het potje voor de verloskundige. Maar ik had maar zo'n klein beetje in mn blaas dat ik geen schoon potje kon vullen... De urinestick was gewoon schoon, gaf geen eiwit aan ofzo. Daar test de verloskundige nl op, op eiwit en glucose ivm zwangerschapsvergiftiging.

Ik denk dat het afscheiding is?

11. chantal1985

Ik heb het ook nog steeds. Donderdag heb ik m'n eerste echo en afspraak bij de vk, dan vraag ik het nog even. Maar heb iig geen blaasontsteking.

Deel Deze Pagina