Ik wil ook anoniem blijven, maar ik denk dat dat niet is gelukt. Ik heb bij de geboorte van me jongste ze naam prijsgegeven, achteraf had ik daar best spijt van. Nu gebruik ik die naam niet meer en ben ik niet meer zo actief op het forum, puur om de reden omdat me 'gevoel' zegt dat ik hier niet meer anoniem ben. Is wel heel erg jammer, maarja zo gaat dat nou eenmaal. Dus nu nog een beetje oppervlakkig forummen, geen ins en outs verder meer. Zou het wel leuk vinden als degene die mij herkennen het mij lieten weten....
Ik heb een poosje gehad dat er iemand meelas. Ik heb mijn gebruikersnaam ervoor laten veranderen. Verder heb ik bewust de naam van ons dochtertje er niet bij staan, omdat de link dan nogal heel makkelijk gelegd wordt. Ik heb toen ik een miskraam heb gehad heel wat berichtjes gepost waarvan ik achteraf niet wil dat een bekende ze leest. Dus daarom wil ik een beetje anoniem blijven.
Ik ben hier een meisje uit mijn vroegere dorp tegengekomen. Meer bij toeval eigenlijk. Heb haar niet aangesproken omdat ik zelf zo annoniem mogelijk wil blijven.
Ben hier nog niemand tegen gekomen die ik ken. Als dat gebeurt of iemand herkent me zou ik het wel leuk vinden dat diegene dat meld in een pb ofzo
ik heb weer contact met me nichtje via deze site haha. had haar al zeker 3 jaar niet gezien en wat blijkt zij is weer zwanger van de 2e en ze is ook nog in de zelfde maand uitgerekend. wel gezellig en had dit totaal niet verwacht
ach, als iemand mij herkend vind ik niet erg, ik zeg hier wat ik in het dagelijks leven ook zou zeggen. maar ik kan me wel voorstellen als je bezig bent zwanger te raken en je wilt nog niet dat iedereen het weet dat je liever anoniem blijft. het zou inderdaad wel leuk zijn als diegene je een pbtje stuurt, zodat je weet wie er mee leest. bovendien het blijft internet, iedereen kan hier komen en meelezen, dus de kans bestaat natuurlijk wel. (en wat foto's betreft, alleen maar om mijn kereltje te showen ) maar als iemand je inrichting ofzo herkend, ben je ook al niet meer anoniem
@Nienke idd wat Saar zegt liever heb ik niet dat mensen wie ik ken gaan meelezen en ook ik schrijf geen geheimen ofzo. Dit is gewoon een beetje mijn forum zal maar zeggen maar ik ga me niet verbergen,ik ben trots op mijn kindje daarom staan er foto's van hem en als mensen mee willen lezen doen ze het toch wel,alleen als ik het weet ga je eerder dingen niet opschrijven wat je anders wel zou doen. Ik denk zelf ook niet dat er veel bekenden mee zouden lezen want ze zijn allemaal niet zo in de forums. Mijn schoonzus is hier 1 keer opgekomen omdat ze een kindje had wat niet goed was dus toen ging ze info zoeken en toen zei ze dat ze mij tegenkwam maar dat ze niet gaat meelezen ofzo want een forum vind ze niet leuk,en als ze dat wel zou doen is het geen ramp maar liever niet
nu ik weet dat me nichtje meekan lezen kijk ik ook uit met wat ik schrijf. sommige dingen wilde ik gewoon prive houden maar ja die weet zei nu dus ook van mijn omdat ze berichten van mijn heeft gelezen om er zeker van te zijn dat ik de goede was. nu denk ik dus wel 2x na wat ik hier neerzet en dit is soms wel jammer omdat je niet helemaal open kan zijn.
vier bekenden hier voor zover ik weet, hoop alleen niet dat ze mij herkennen want wil erg graag anoniem blijven. Zij weten ook niet dat ik ze heb herkent maar goed was overduidelijk met de foto's erbij
Ja 1 vriendin! Maar dat komt omdat ik zelf haar hierheen heb geloods omdat het hier zo gezellig is op het forum (en toen ook gelijk gewaarschuwd dat het heeeeeel verslavend was, maar daar is ze nu al achter haha!) Ja en door ontstane vriendschap, hé Lin?
Nope niemand... mn vriendinnen zijn nog lang niet bezig met zwanger worden.. eventuele nichtjes ook niet... dus nee... i'm the only one here
maakt mij ook helemaal niets uit. heb mandy1 zelf van dit forum verteld. vind het juist hardstikke gezellig. groetjes susanne
Geen idee, ik hou het altijd zo vaag mogelijk, juist vanwege meeleesgevaar... geen namen, doe niet mee aan 'hoe ziet je woonkamer eruit', vertel niet waar ik woon en wat mijn naam is, noch mijn verjaardag ... puur om het zo anoniem mogelijk te houden. Is niet omdat ik niks met jullie wil delen, maar op dit moment even niet kan delen vanwege meelezers....