Zover ik weet zitten hier geen bekende van mij, maar mocht er iemand hier zitten die mij denkt te kennen zou ik t graag willen weten.
Ik zou het ook willen weten als iemand mij heeft herkent... Alhoewel ik zelf een tijdje geleden iemand herkende, en dat niet heb gezegd...maar die is er al niet meer ook...tenminste...dat denk ik...haha.
Jaaa...Maartje is mijn vriendin! "Haaaaaii Maartje!" Ik zat al een tijdje hier en heb haar naar dit forum gestuurd! kus miek
Mijn buurvrouw en tevens collega heeft mij deze site gegeven. Dus dankzij haar zit ik ook op deze site.
Ben hier idd. mensen tegengekomen die ik van andere forums ken. Sommige heb ik ook IRL weleens gezien. Vind ik geen probleem. Zolang ze maar niet alles van me gaan volgen! Internet is gewoon niet zo anoniem als veel mensen denken...
maakt me allemaal niet zo heel veel uit moet ik zeggen. Als ze me zo graag willen volgen moeten ze vooral hun best doen, kan ik niet mee zitten. Dit had een vriend van ons laatst gezegd: Roddel over me, maak mijn naam bekend dan laat je zien dat je 100% fan van me bent
Ik kwam op een ander forum iemand tegen. En nu blijkt dat ik volgend jaar haar dochter in de klas krijg. Ben op dat forum dus wel voorzichtig met wat ik allemaal ga zeggen.
Hihi, een vriendin van mij zit ook op dit forum, ze heeft alleen nog niet aangegeven dat ze doorheeft dat ik nu voor mezelf ook actief op dit forum zit..misschien omdat ze vooral op een ander deel zit (is inmiddels bevallen!).. Ik wacht dus af tot ze het doorheeft 8)
Heee meissie, hahaha! Nou, dit is dus mijn schoonzus en ik ben juist heeeeeeel erg blij dat ik haar hier heb getroffen :-D.
Ja voor jou kan ik hier geen geheimen meer hebben Wil ik ook niet hoor! Kijk maar naar de banner...nog steeds geen duidelijke ongi hier!
gelukkig geen bekenden hier denk ik zou het niet willen zet hier echt dingen weg die niemand die ik ken aangaan... waarom.... omdat het nou juist zo lekker is om het eens van vreemden te horen en niet mensen die gelijk een mening over je hebben ! hoe lief dan ook....