jaaaaaaaaaaaaaaa! Wat een geweldige serie, vanavond heb ik gemist maar wel opgenomen gelukkig. Ik denk dat ik er zo nog even voor ga zitten...
Ik heb het altijd wel gevolgd toen het nog dagelijks op TV kwam, maar nu het maar 1x in de week is, vergeet ik het wel eens te kijken. Maar toevallig heb ik het gisteren wel een stukje gezien !
Ja hiero nog iemand! Ik heb al vooruit gelezen op de australische site. Ik vind het wel heftig allemaal, het is niet zo dat er eens een aflevering niet iets schokkends gebeurd. Ik begin me daar wat aan te ergeren, dan gaat die dood, dan gaat die dood. En dat is nog niet afgelopen. Dus ja, het hoeft van mij niet steeds zo verdrietig enzo..
ja ,hele leuke serie vol met stoere mannen! Toen het elke avond op tv was, keek ik er na, onder het koken. Nu vergeet ik het steeds en zie ik af en toe en aflevering.
ik keek het ook toen het dagelijks kwam, maar heb toen gemist wat er met claire gebeurd is....kan iemand me dat even vertellen? Vraag het me al zo lang af!
Nou vind ik ook, toen met Claire, ze had net een dochtertje en zat met Tess in de auto en toen kwam dat witte paard, ongeluk en hup ze ging dood En Nu is Tess dr man dood, en ze is zwanger, heb echt een potje zitten janken.... Heb het gisteren helaas gemist, wie kan er ongeveer (in het kort) vertellen wat er is gebeurd? jessica
Ah tnx! Ik zit daar dus iedere keer als ik het zie over te denken...is ze nou dood...of weg? Kon het niet helemaal volgen. Heb het ook sinds het wekelijks is eigenlijk niet meer gezien, ik vergeet het steeds. Toch maar weer is gaan proberen te volgen!
Nou die aflevering was echt janken geblazen hoor! Ze zou gaan trouwen, had net een dochter gekregen En nu weer zo'n trieste verhaal lijn... jessica
hihi, ik ben ook een vaste kijker, maar toen nick dood ging was ik er flauw van en heb ik aantal afleveringen gedownload om te kijken wat er allemaal gebeurde, dus nu kijk ik het ff niet meer.
Harry lijkt een beetje door de lint zijn gegaan. Hij wilde een oude huis verbouwen/renoveren voor Sally en zijn kleinzoon. Hij heeft Rob daarvoor ingezet. Stevie beseft door een droom dat zij wat voor Alex voelt, en was hem de hele dag aan het ontwijken. Tess moet altijd over een ziekenhuis dromen maar komt nooit door de ene deur heen. Jody wacht de hele dag op de resultaten van de DNA test. Harry heeft alle fotos en dingen van Nick in dozen gestopt. Alex komt erachter en die 2 hebben een fikse ruzie met elkaar. In kort - Harry zegt, dat is mijn zoon, mijn enige zoon - Alex zegt - ja en ik ben dus alleen maar je halve zoon en zo zal het altijd blijven he? Harry en Sandra hebben ook ruzie met elkaar. Sandra zegt, ik weet hoe het is om een kind te verliezen, onze kind (miskraam) waarop Harry antwoord met, maar dit is anders. Sandra verkoopt Harry een dikke klap en verktrekt naar de huis die opgeknapt wordt. Alex is ondertussen langs Stevie gegaan om te vragen of hij bij haar even over Harry kan schelden - maar Stevie wil hem nog ontwijken, en zegt misschien iets later. Alex vertrekt richting de huis die opgeknapt wordt. Als Sandra bij de huis komt zit alex al daar te drinken in zijn eentje. Sandra begint alles kapot te gooien en Alex houdt haar in de einde tegen. Er onstaat een brand doordat lampen kapot zijn gegaan, maar Alex en Sandra weten dat niet omdat ze vast zitten op een kamertje (deurknop was kapot). Ze zijn dronken, ze zoenen en opeens beseft Alex dat hij rook ruikt. ... Ondertussen na een gesprek met Tess, besluit Stevie op zoek te gaan naar Alex om hem eindelijk te vertellen dat zij wat voor hem voelt. Stevie ziet dat de huis in brand staat en redt Alex. Jody en Rob redden Sandra. Terwijl Jody Rob redt uit de huis (want hij wilde zijn belangrijk kistje redden) moest Stevie Sandra reanimeren. Alex stapt in zijn auto en rijdt weg..... Als vuur eindelijk gedoofd is, gaat Stevie op zoek naar Alex en hoort van Dave dat Alex zijn spullen heeft gepakt en is weggegaan. Stevie probeert hem op zijn mobiel te bellen. Alex pakt de mobiel op maar gooit de mobiel weg. Tess ligt te slapen als Jody haar kamer binnensluipt en zegt dat ze zussen zijn van elkaar. Tess droomd wederom over de ziekenhuis, en dit keer kan ze wel door de ene deur heen. Daar ligt ligt aan allerlei apparatuur ... En ... zijn hoorloge begint weer te tikken. .... Ik vindt het ook maar niks dat het op zaterdag avond te zien is vooral op die tijdstip. Als het iets later is komt het mij beter uit Ik vindt het een geweldige serie.
Bedankt Salomina Was weer erg spannend dus... Maar vreemd van dat horloge zou nick misschien dan nog leven....? Moet het echt zien zaterdag! jessica