Bekenden op forum

Discussie in 'De lounge' gestart door singa, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Juist. Zeker weten dat je het niet verteld hebt en dat diegene het dan zegt tegen jou.
    Want zoals eerder gezegd bijna niemand weet van ons zwanger worden-zijn verleden.

2. singa

singa Niet meer actief

Dan heb ik die nog niet voor zover ik weet.

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

aapie79... die mailde mij opeens dat ze me herkende,
    mams136 ook van haar kreeg ik een mail dat ze me herkende,

fabsie heb ik op het forum mee gechat in mijn topic over mijn zoon en nog geen week later lag haar dochter net als mijn zoon in het ziekenhuis en hebben we elkaar dus leren kennen.

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ken 2 mensen

als mensen mij kennen ook graag een pb'tje hihi

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja, ik ben hier 2 mensen tegen gekomen die ik irl ken, maar dat zijn geen actieve leden (meer).
    Eéntje is een collega, dus heb op het werk verteld dat ik haar hier herkend had. En de andere ken ik van school en voetbalclub uit de buurt, en die heb ik een privébericht gestuurd.

Verder heb ik nog wat meiden herkend die ik via een ander forum ken. Heb hen ook op de hoogte gesteld, dus zij weten nu ook wie ik ben.

Maar als er nog mensen zijn die mij herkennen, hoor ik dat graag. :p

6. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Haha, ik geloof het wel :D Dat moet idd geen probleem zijn :)

7. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Ik denk trouwens dat het waarschijnlijker is dat er iemand uit je directe omgeving dingen onbedoeld doorverteld dan dat er "meelezers" achter zitten. Dat klinkt mij tamelijk paranoia in de oren :p

Dingen die zó privé zijn, dat je niet wilt dat je directe omgeving het weet, zou ik sowieso niet op een openbaar forum gooien, tenzij ik volkomen anoniem zou zijn.
    Maar zoals veel andere meiden al schreven; ik heb geen geheimen.

8. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Meelezers, zijn gewoon mensen die overmatig nieuwsgierig zijn. En niet eens zo zeer het door vertellen.
    Dus paranoia bezig.

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Voor zover ik weet, zitten hier geen bekenden. Maar ik zie wel regelmatig berichtjes van andere meiden uit Overijssel dus als iemand me denkt te herkennen, dan hoor ik het graag :D!

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik ken er 2 in real life..

Desert & Moettie.. 2 super schatten :)

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Maar we zijn ook heeeeel lief!:D jij ook hoor skeetje!

Ik ken inmiddels wel wat meiden hier irl....maaar ooit kwam ik er achter dat een collega zwanger was..ik herkende haar aan haar nickname haha

12. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    ik ken 1 in real live, was erg grappig . door hoe ze poste dacht ik al volgens mij is ze het. maar nog niet gereageerd. toen vroeg ze t aan mij. sindsdien met haar en nog paar anderen die ik eerst niet kon leuk contact.

zelf ook goede vriendin uitgenodigd om mee te doen op t forum.

ook aantal meiden tegengekomen die ik ken van een ander soort forum. maar ik schrijf nooit iets wat niemand mag lezen/weten.

13. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hoor zeg maar gerust dat de hele "fam" (dat woord zijn ze eigenlijk niet waard) van mijn vriend hier mee leest, en zijn lelijke ex ook. Die volgen alles wat ik hier typ en vooral met de miskraam was ik schijnbaar erg populair want toen zag je ze de hele dag door online hier. Achja daarom post ik ook lang niet meer alles hier want de helft gaat ze niet aan. Wel weer erg grappig om te weten dat wij schijnbaar nog zo leven in hun leven en ze voor ons niet meer dan stront zijn haha. Dat is dan wel weer leuk!

14. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik snap niet dat mensen dat doen he, hebben ze geen leven ofzo?? Beetje kinderachtig om iemand zo te volgen op een forum.

15. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    HIer wel een bekende. Mijn buurvrouw. :) Denemarkw
    Daar kwamen we overigens pas achter toen we hier aan de praat raakten, daarvoor hadden we eigenlijk helemaal geen contact. Best grappig als je erover nadenkt. Dat je een forum nodig hebt terwijl je in dezelfde straat woont.

16. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Maar vind je dat niet heel vervelend dan?
    Ik zou toch een andere naam aanmaken oid. Maarja, aan de andere kant, dan zoeken ze wel weer tot dat ze je weer gevonden hebben.

Wat een onzin zeg, zulke lui.

17. Skye

Skye Niet meer actief

Hier is ook iemand die mij herkent heeft! Daar kwam ik achter toen diegene mij aansprak over wat ik geplaatst had, daar was diegene niet zo blij mee! Heb het topic laten verwijderen, maar sindsdien moet ik opletten met wat ik schrijf. Diegene volgt mij duidelijk, want als ik van de 200 berichten die ik post, weer voor 1 bericht gezeik krijg van diegene, dan zit je gewoon te zoeken!! En ik heb geen idee wie diegene is op dit forum, hoef ik ook helemaal niet te weten, totaal geen behoefte aan..................maar kom dan niet zeiken!!!! Verder laat ik me erniet over uit, voordat er weergezeik komt!!

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik 'ken' een aantal meiden van een ander forum, maar ben nog nooit hier iemand tegengekomen die ik ook echt in levende lijve ken.

19. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik niet, maar ben er zelf soms wel bang voor...
    Niet dat ik wat te verbergen heb maar hier kun je juist een soort van "anoniem" zijn.

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    uhmm nee geloof het niet haha

Deel Deze Pagina