Yep ik ken ook iemand hier op het forum, zij weet alleen niet dat ik weet dat zij het is en dat hoeft ook niet want ik wil niets meer met haar te maken hebben .. Ken ook wel veel mensen die ik heb leren kennen via het forum
ben eigenlijk al lid vanaf het '' oude '' forum, dus nog voordat we deze layout hadden die er nu is, en toen er nog geen reclames ed waren, echt vanaf het begin .. Maar aangezien hier dus '' die '' bekende is heb ik noodgedwongen een ander account aan moeten maken :x
Ok, ja super jammer is dat eigenlijk dat je dan een andere naam moet. Natuurlijk ben ik nu nieuwsgierig maar goed, je hebt niet voor niks een ander account.
Ik "ken" wat meiden van een ander forum maar voor zover ik weet niemand in real life. Anders hoor ik het graag via PB. Ik heb expres in 2010 een nieuwe nickname aangemaakt omdat daar de naam van mijn zoontje in voorkwam. En aangezien mn zoontje een van de weinigen in NL is met die naam vond ik dat wel heel obvious. Nu gebruik ik zijn naam nooit meer, juist om te voorkomen dat nieuwsgierige googelaars () me hier terugvinden.
Ja het ligt denk ik ook aan je karakter.. Ik ben één groot open boek, dus mij maakt het niet uit als er bekenden zijn, maar ik snap ook dat sommige er niet op zitten te wachten. Misschien kan je iom moderator je nickname veranderen en proberen zo anoniem mogelijk te blijven?
Ja schijnbaar zijn me vriend en ik na het verbreken van alle contacten zo'n bijna anderhalf jaar terug nog steeds hot topic voor ze. Ik vind het inderdaad ook nogal triest! Ja soms is het wel vervelend hoor omdat je gewoon lang niet meer alles deelt hier wat je soms wel zou willen delen. Maar het is ook wel lastig als je een nieuw account aan maakt zullen ze me denk ik ook wel weer snel genoeg vinden omdat ik in de MMM loop en ze dan wel al die topics gaan uitpluizen. Zo wist de huidige vriend van de ex van mijn vriend snappen jullie het nog? Haha, heel leuk aan de telefoon te lopen schreeuwen naar mij dat hij zo blij was dat hun tenminste kinderen konden krijgen?? Blijkt dat ze dat ook allemaal van dit forum af wisten. Ja je hebt er trieste mensen bij zitten. Vooral als ze gaan spotten met moeilijk kinderen kunnen krijgen. Moest er maar om lachen, het geeft wel weer aan wat voor een niveau volk het is en hoe zielig ze zijn door zulke dingen te gaan roepen.
Denk niet dat ik iemand "in het echt" ken en denk ook niet dat iemand mij herkent. Lees veel mee in de topics, maar post zelf weinig enerzijds omdat ik bang ben om herkent te worden en anderzijds omdat ik me vaak afvraagt wat een ander aan mijn posts heeft Maar mocht iemand mij toch herkennen dan hoor ik het ook graag via pb
Ik ken een paar meiden van een ander forum maar volgens mij niemand die ik persoonlijk kent zit hier ook. Ik weet dat me zus hier wel is meeleest maar ze heeft geen account volgens mij en zij weet niet mijn naam Ik schrijf ook de namen van mijn kinderen niet meer hier.
Ben hier nog geen bekenden tegen gekomen. Misschien kent iemand mij maardat weet ik niet. Probeer een beetje anoniem te blijven maar hoeft niet perse.
Ben eens een moeder van een kindje van het kdv tegengekomen maar volg haar verder niet... Volgens mij ben ik nog niet herkend.. Anders graag een pb
Ja hoor ik ben ook al een paar mensen tegengekomen hier. Heb ze dan wel netjes een berichtje gestuurd, en alles wat ik lees hou ik ook voor me, vooral van meiden die graag kinderen willen en het niet lukt.. Vind het eigelijk maar stom als mensen dan verhalen geen verder vertellen.
Onder mn oude account ben ik trouwens wel herkent en had ik ook een mega vervelende meelezer. Nu niet meer en hoop ook dat als ik herkent word via pb op de hoogte gebracht word
Ik denk niet dat ik erg anoniem ben hier al gebruik ik op de rest van het internet een HEUL andere nickname Ik ken 3 mensen in het echt op dit forum. Een herkende ik doordat ze haar foto als avatar had, een via de naam van haar zoon en de laatste is een vriendin van mij die vertelde dat ze hier ook wel eens wat las, al weet ik niet onder welke naam ze dat doet. We gaan in 2012 voor een 2e kindje, ik ben benieuwd hoe snel het vuurtje rondgaat als ik mijn banner aanpas als het gelukt is Dan weet ik precies wie hier meeleest hihi!