Bekendmaking zwangerschap ideeën

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kaaskoekje, 25 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaskoekje

Kaaskoekje Actief lid

26 apr 2019
    169
    176
    43
    Vrouw
    Inmiddels ben ik 15 weken zwanger en weet (op (schoon)ouders na) nog niemand dat wij in verwachting zijn.

Na meerdere miskramen hebben wij besloten langer te wachten en het pas rond de 20 weken echo bekend te maken. Maar nu de vraag. Hoe?

Hoe hebben jullie het in jullie vriendenkring en Social Media bekend gemaakt?

2. Neilia

Neilia Niet meer actief

Wij hebben deze laten maken.
    Die plaatste ik op social media en heb ik op een taart gezet voor de bekendmaking bij mijn schoonouders.

Bijgevoegde bestanden:

Robijn89 en Kaaskoekje vinden dit leuk.
  3. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ik heb t heel simpel gehouden en een foto gemaakt van mijn zoontje met een t-shirt met de tekst "ik word grote broer" en een rijthe echofoto's in zijn hand
    Hij mocht t op mijn verjaardag (toen was ik 12 wk) aan mijn ouders, broers en aanhang vertellen en t tshirt aan naar school. Daarna heb ik die foto rondgestuurd aan n aantal en nog wat later (17 wk) op social media gezet (ik heb een vrij grote groep volgers).

4. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Ik heb een boomerang filmpje gemaakt van mijn dochter. Vind het juist leuk om haar erin te betrekken. Ze had een shirt aan waar op de achterkant staat geef mij een kus ik wordt grote zus. Op het filmpje staat ze eerst met haar rug naar de camera en draait dan enthousiast om met haar duimen omhoog :D deze heb ik nu via whatsapp een aantal keer verstuurd en ik denk dat ik die ook ga gebruiken voor social media deze week

5. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Je hebt hele leuke kraskaarten voor het bekend maken van de zwangerschap.. dat vond ik zelf heel leuk, maar uiteindelijk niet gedaan. Als je met een groepje vrienden of familie bent en iedereen krijgt een persoonlijke kraskaart en die tegelijkertijd open krassen, vond ik leuk haha.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Op de buik van de oudste had ik een 1 getekent, op die van mijn toen jongste een 2 en op mijn buik een 3.
    En bij de opa's en oma's vertelde we dat we gingen laten zien hoe bruin we waren op onze buik haha.

sarah28 en Kaaskoekje vinden dit leuk.
  7. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Wij hebben deze nagemaakt. Op Pinterest vind je heel veel leuke en originele aankondigingen :)

Bijgevoegde bestanden:

Wizzy5 vindt dit leuk.
  8. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.047
    113
    Vrouw
    Bij ons tweede dochtertje hadden we een foto gemaakt van onze dochter die aan het stoepkrijten was. Met stoepkrijt waren een papa, mama en kindje getekend. En de mama had een dikke buik met een baby erin.

Bij ons zoontje hadden we op de lightbox een tekst gezet: ik heb de ooievaar gebeld en een baby besteld. Onze dochter er 'zogenaamd' bellend voorgezet en een foto van gemaakt. Super leuke reacties op gehad :).

9. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ik had een poster gemaakt en daarvan een foto met de kids gemaakt om die te posten op Facebook.

Bij de 2e hadden we een foto van de oudste in haar ledikantje met daarop een uitzettingsbevel geplakt. :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

10. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Wat n leuke ideeen!

11. Mejm

Mejm Actief lid

21 mrt 2019
    237
    152
    43
    Vrouw
    Aangezien wij onze zoon niet herkenbaar op Social media zetten gaan wij strakjes een lichtbox op tafel zetten. Daarop staat dan: Grote Broer April 2020
    En dan zetten we B in zijn kinderstoel ervoor en maken we een foto dat hij er naar kijkt (en hopelijk er naar wijst) vanaf de achterkant :D

12. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik heb zelf een tekenbureau en heb een filmpje getekend.

Deel Deze Pagina