hoi dames, iemand die hier ook last van heeft?.. Ben nu 20.2 zwanger en het lijkt wel alsof mijn blaas is gehalveerd.. Had nooit een grote blaas en was nooit goed in het ophouden.. Maar nu heeft het toch echt wel een toppunt bereikt.. ik word 3-4x per nacht wakker dat ik echt naar de wc moet.. en in de ochtend word ik weer wakker met gewoon buikpijn dat ik weer zo erg moet plassen... is dit normaal?? Groetjets
Ja, hoort erbij! Ik moet ook een paar keer per nacht, meestal drie keer, en zo gaat het al de hele zwangerschap!
Kayleigh jij bent 10 wkn verder.. ik kan beter op de wc gaan slapen haha. 😂😂😝 Ts; ik zou eens vragen of je kan testen op blaasontsteking
Yup.. Hier ook het geval! Ik heb mijn urine al een paar keer laten checken op een blaasontsteking. Helaas hier gewoon een baby die mijn blaas heel leuk vindt.
Ik zou voor de zekerheid ook je urine testen. Maar, hier hetzelfde. Al vanaf een week of 12 dat het begon en nu ga ik gewoon standaard 4 keer per nacht plassen. Het voelt soms ook alsof hij zo vol zit dat ik uit elkaar knap. En dan ga ik plassen en is het een klein bekertje vol.. baby ligt hier altijd lekker op m'n blaas. Zal vast goed liggen, z'n moeder is d'r alleen iets minder content mee haha.
Ja heel normaal hoor. Ik heb ook nog een keer laten testen op blaasontsteking maar dat was het niet. Pas na de bevalling besefte ik hoe erg het was. Want dan ging ik naar de wc terwijl ik nog niet eens echt nodig moest en dan kwam er toch een hoop uit haha
Haha, ik moest stiekem wel lachen om de titel van je bericht Hoort erbij hoor! Maar urine laten testen kan nooit kwaad natuurlijk, wat hierboven ook gezegd wordt. Als de baby op mijn blaas ligt moet ik ook vaker naar de wc.
Ik heb het nu al, zo vervelend. En het betert er niet op, sinds de geboorte van mn dochter (8j geleden) heb ik altijd een zwakkere blaas gehouden, maar beperkt tot 1x per nacht eruit. Nu is het terug feest 4/5x per nacht. Probeer niet te veel te drinken voor je gaat slapen, verder is er niets aan te doen :/
De een heeft dat heel erg inderdaad, super irritant maar niets aan te doen. Wel is aan te raden even een keer je urine te laten checken, dan weet je zeker dat het gewoon door de baby komt en niet omdat je een blaasontsteking hebt. Die kunnen namelijk heel anders zijn dan als je niet zwanger bent, vaak merk je het niet eens!
Moet er hier ook gemiddeld drie keer per nacht uit. .En het doet soms idd ook echt zeer als ik s morgens wakker word.. Heel irritant maar hoort erbij En bij twijfel altijd ff je urine laten checken
Ik moet ook minstens 3x per nacht plassen, soms zie ik zelfs elk uur. Normaal slapen we op zolder maar ik ben zelfs beneden gaan liggen omdat ik zo vaak moet plassen (en omdat ik erg last heb van m'n bekken en trappenlopen pijn doet).