Goedemorgen meiden, Wij hebben gister een hele goede 20 weken echo gehad, wij willen het geslacht niet weten, maar toen de vk vroeg of we het kindje even in 3d wilde zien vonden wij het gezicht op een jongens gezichtje lijken. Beide zijn even welkom, al lijkt me een meid na een jongen ook erg leuk. Wie heeft ee ervaring met alleen het gezicht en het geslacht? Ik ben zeer benieuwd.
Lijkt me niet, zelfs in de kinderwagen kunnen mensen al amper zien wat het is. Ook al ligt het kind er helemaal in het roze heb je nog mensen die vragen of het een jongetje is.. 😆
Hij of zij lijkt iniedergeval nu al veel op papa en mijn zoontje. Daarom denken wij eerder aan een jongetje
Wij wisten het geslacht en de rest niet. Maar toen de 3d echo rond ging, zei iedereen; dat is echt een jongen. En ze hadden gelijk
als ik naar mijn dochter van iets meer dan een jaar kijk denk ik ook, ja ik snap dat mensen het moeilijk kunnen zien aan het hoofdje, bij de oudste had ik dat niet. heel gek eigenlijk, dat ik dat nu anders zie. maar heel objectief gekeken is het toch een wat neutraler hoofdje zeg maar.
Sommige baby's hebben echt wel een duidelijk jongens of meisjeskoppie hoor! Aan het gezichtje van mijn kindjes was steeds duidelijk te zien wat het geslacht is. Echter er zijn ook genoeg baby's waarbij dat minder uitgesproken is.
Bij onze oudste wisten we het geslacht niet, op de 3D echo leek ze heel erg op haar vader en haar halfbroer. Iedereen zei dan ook dat het een jongen zou zijn. Maar het is toch echt een meid 😉
Gek he, dit kindje lijkt zo op zn vader en broer het is gewoon eng, ik vraag me af hoe kan het dan een meisje zijn We zijn heeel benieuwd, voor een jongen word de naam alleen echt een probleem, zoveel meisjes namen en jongens vind ik dan maar moeilijk.
Ik vind onze jongens ook echt op jongens lijken op de 3D. Van de tweede weten we nog niet of dat straks ook zo is, maar toen onze zoon geboren was had hij een echt jongenskoppie. Dat was geen mooie meid geworden. Nu heeft hij met zijn 3 jaar juist een heel zacht gezicht en echt een engelensnoetje. Het trekt allemaal nog bij, dus het kan echt nog alle kanten op.
Natuur heeft geregeld ivm binding van de vader dat baby's in het begin bij geboorte op hun vader lijken. Dat het gezichtje nu dus op papa lijkt zegt niets. Ook meisjes kunnen erg op hun vader of broer lijken. Mijn oudste broer en ik lijken ook heel erg op elkaar. Het blijft 50/50
Mijn dochter lijkt volgens onze omgeving sprekend op haar vader.. ik vind het duidelijk een meisje en inmiddels zien de meeste mensen op straat dat ook maar de "oh wat een schattig ventjes" waren niet te tellen
Wij hadden met de gender reveal een canvas met 1 3d foto erop geplakt en een aantal waren daardoor overtuigd van een knul terwijl het toch echt een dametje is.. Zelf lijk ik ook sprekend op mn vader
Hier een meisje in mijn buik. Wij hebben ook met de 20 weken echo even in 3D mogen kijken.. Sprekend haar broer!
Bij ons kon je het duidelijk zien. ( 16 weken) Meisje was ronder afgewerkt, bolletje. Zoon was hoekiger en zo kwamen ze er ook uit
Hier mijn "1-eiïge 2-ling" met 6 jaar verschil...... zoon en dochter Allebei 6 mnd oud op de foto. Bekijk bijlage 515277 En ook op de echo's leken ze erg op elkaar
wij wisten het ook niet maar gevoel zei jongen. Vonden de echo's op een jongenskoppie lijken. Niet alleen ik maar ook anderen, En idd een jongen
Nee, dat kun je niet aan het gezichtje zien. Wij hadden met ruim 24 weken een pretecho in 3D-4D. We wilden het geslacht niet weten. Natuurlijk het gezichtje wel duidelijk in beeld gehad. Mijn schoonvader vond het kindje op een jongetje lijken, toen hij later de foto's zag. Het bleek toch echt een meid te zijn. Later in de zwangerschap komt er nog wat meer vet op het gezichtje, waardoor het er allemaal weer wat anders uit ziet. Dus je kunt er geen conclusies aan verbinden.