Urineverlies met 9 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lindawen79, 17 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Vandaag de 9 weken grens bereikt. Tijdens mijn zwangerschap van mijn zoontje (mislukte inleiding en uiteindelijk spoedkeizersnede) had ik tegen het einde vd zwangerschap en daarna ook last van urineverlies.
    Na de bevalling nog een half jaar bekkenfysio gehad en het was eigenlijk helemaal weg.
    Maar nu zit ik pas in week 9 en het is al begonnen. Met name bij niezen of in de lach schieten.
    Ik ben al begonnen met de oefeningen van toen die in nog weet. Maar baal hier enorm van. Einde vd week wel een vervolgafspraak bij de gyn dus zal het daar zeker bespreken.
    Is dit zo vroeg voor iemand herkenbaar en hoe ging dit de rest vd zwangerschap?

2. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.609
    8.359
    113
    Vrouw
    Wat doe je nog aan sporten?

3. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Door een spierziekte sport ik niet...dat zit er niet in. Ik beweeg wel voldoende binnen mijn mogelijkheden, 1 of 2x per week fysio, ben de hele dag op het werk in beweging (geen zittende baan), loop savonds een blokje rond en ls de tijd er voor is rijd ik af en toe paard.

4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.609
    8.359
    113
    Vrouw
    Dat maakt het wel lastig. Heb je een middel om wat makkelijker te fietsen? Het zou toeval kunnen zijn. Maar ik heb lang met klachten gelopen na mijn zwangerschappen. Sinds ik fiets merk ik snel vooruitgang.

Lindawen79 vindt dit leuk.
  5. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Dank je voor de tip! Ik heb een fiets en maak daar binnen het dorp af en toe gebruik van. Eigenlijk is dit voor nu te zwaar omdat het een fiets zonder trapondersteuning is. Helaas krijg ik deze niet vergoed aangezien deze onder de normale gebruiksmiddelen valt. Mijn revalidatiearts en ergo hebben hier nog naar gekeken. Voorlopig dus eerst verder sparen. Wellicht kan ik een hometrainer wel proberen. Ik ga dit eind vd week eens overleggen :)

6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.609
    8.359
    113
    Vrouw
    Hopelijk heb je tegen die tijd meer reacties of het echt helpend is of toeval.

7. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    Wellicht even je urine laten controleren, ik had bij een blaasontsteking in de zwangerschap altijd ineens ongewenst urineverlies terwijl ik daarbuiten veel minder last heb

8. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Dat heb ik inderdaad nog niet laten doen omdat ik verder geen klachten heb. Wel slim om even uit te sluiten inderdaad

momim vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina