Hallo meiden, Ik zit met een hele grote vraag. Vorige menstruatie is raar verlopen 2 weken voor de menstruatie zelf al raar bloedverlies was roze,bruin, zwart. Daarna ging ik ook echt bloed verliezen wel op de ongesteldheidsdag, maar deze was veel korter en veel minder. Ook had ik al veel klachten. Test gedaan en die was negatief. Weken daarna veel gele afscheiding met slijm. Nu moet ik maandag ongesteld worden en het is weer zo raar. Vannemiddag opeens heel veel zwart bloedverlies en rood bij afvegen. Ik ben wel aan de pil. Maar dit is bij mij nog nooit voorgekomen. Ook heb ik een opgezette buik onder mijn navel. Zou ik dan toch zwanger zijn? Ga voor de zekerheid donderdag even naar de dokter. Symptyomen: *Misselijk bij vlagen *Moe *Duizelig *Stemmings wisselingen *Nare dromen
Hoelang ben je al aan de pil?klinkt alsof je hormonen een beetje in de war zijn zwanger niet echt.Je zou zaterdag of zondag al een testje er tegenaan kunnen gooien.En geel slijm klinkt meer als een soa of schimmelinfectie zou je daar ook even op laten testen sterkte meid