welke vind jou kleintje het leukst? woezel of pip? hier overduidelijk woezel pip kijkt ie niet eens naar. alleen die woezel pakt ie maar of allebei even leuk? die ben ik vergeten als antwoord
Hmm, ik heb Pip gestemt, maar eigenlijk niet echt eerlijk, want wij hebben alleen een pratende Pip en geen Woezel haha. Maar ze is gek op Pip!
Pip. Maar dat is dan ook een meisje, net als zijzelf, natuurlijk Nee, die had ze gewoon eerder en kon ze ook eerder zeggen. Nu is het altijd Woezie en Pip
hier allebei niet komt het huis niet in dus ze is er nog niet mee in aanraking geweest hihi maar ikzelf vind woezel het leukst
Vind ze allebei verschrikkelijk , maar moet bekennen dat mijn meisje de theatershow op tv wel errug leuk vond
Optie is ook nog: allebei niet leuk Mijn dochter had er ooit een rammelaar van, maar vond er niets aan. Geen idee welke erop stond: de lichte van de twee was het.
hier expres geen bekende figuren in huis gehaald en ook aan familie gevraagd of ze niet met disney ofzo willen aankomen. ik heb onwijs hekel aan nijntje en die dikke pooh beer. mijn neef was helemaal verliefd op een doekje van woezel toen hij die in de winkel zag en die wilde hij heeeeeeel graag aan mn zoontje geven. sinds dien is dat zn lievelings tut-doekje mn vader heeft overal pip versie van, ook die vind zoonlief leuk maar favoriet is toch echt duidelijk woezel
Opie 3: geen interesse in Woezel OF Pip.. Ventje is naar de theatervoorstelling met zijn omi geweest maar nee, hij weet wie het zijn maar geen liefhebber. Komt misschien omdat papa en mama het ook niet zo leuk vinden...