ik vind de show-foto-topics (wat een woord...) altijd erg leuk om te lezen/kijken. Wat me erg is bijgebleven is het topic Mejojo (dacht ik) over haar zoontje, die door het KDV beschuldigd werd dat hij later wel eens een moord zou kunnen plegen..... Echt, wat dat KDV allemaal deed was te idioot voor woorden. Ze zijn daarmee ook in het nieuws geweest. Volgens mij is dat KDV nu failliet.
Er zijn er wel een paar. Sorry wil geen discussie oproepen maar de topic.s van vrouwtjeromy die blijven me altijd bij . Een topic dat ik ooit zelf starten over hoe zou jij reageren als je zoon of dochter thuis komt van ik ben homo.
Ohja ja! die bedoel ik... Wat fijn en goh alweer bijna 3 jaar geleden dus... heeft me destijds wel aangegrepen maar ik durfde niet actief me te lezen want ik had toen nog geen kinderen... jou naam herinner ik me volgens mij ook nog wel... jij gaf alle updates steeds toch? Nou fijn dat alles goed is gegaan en dat ze inmiddels zelfs al weer een broertje heeft...
Het topic over wcpapier vs kraantje/fles Topics over schoonmaken (er ging echt een wereld voor me open!) Topics over "wat eten we vandaag" (kennelijk vooral shoarma, schnitzels, spaghetti, enz. ) Het topic over Romy De heerlijke topics waarin mede-wensers je een tijdje in de waan houden dat kriebel aan je grote teen inderdaad zóu kunnen betekenen dat je zwanger bent