Mijn vraag is of de rietjesbeker van de Hema iets is? Lekt die ook bijvoorbeeld als je em op de kop houdt? Wat zijn jullie ervaringen er mee? Bedankt voor jullie reacties alvast!
Die bekers in het roze of blauwe?? Hij beviel ons prima, je moet alleen als je de dop open doet het rietje even in je eigen mond richten, want als je hem bijv. mee hebt ergens naartoe hebt bouwt er druk op en komt er wat drinken uit \"spuiten\" zodra je de dop open doet .
Ja, die bevalt prima, veel beter dan die van Prenatal of Kruidvat. De dop draai je er niet snel scheef op (bij die van het Kruidvat wel) en er komt ook geen drinken uit als je hem dichtschroeft.
lol dit heb ik gisteren in levende lijven ondervonden! heel de vloer van mijn ouders onder de diksap maar als je hard schudt komen er enkele maar een paar druppels uit, dus doe hem voor de zekerheid in een plastic zakje! verder TOP beker
Wij vinden het echt een superbeker!! Hebben er heeeeeel veel geprobeerd en uiteindelijk bij deze uitgekomen. Ideaal en kost niet veel
ik heb hem vorige week ook gekocht was in de aanbieding. Hij is nog niet in gebruik. Onze kleine vent duwt hem vrolijk weg als ik hem weer geef. De tuitbeker is toch nog groot favoriet.
hehe bij ons was het in de auto, een vriendin van mij zou hem aan mijn dochter geven......en ik was vergeten te vertellen dat ze hem even in haar mond moest richten