Hoe zou jij reageren?

Discussion in 'De lounge' started by Carmen11, May 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

Hoi....

Wil even jullie mening weten.. 8)
    Ik zal het even uitleggen (hopelijk wordt het verhaal niet te lang)
    Ok:

Mijn vriend en ik hebben zaterdag n verjaardag gehad van een vriendin van mij.. (die woont samen met haar vriend).
    T was best druk (stuk of 25 mensen) en ook nog heel veel kinderen...
    Nou was er 1 stel (kennisten van mn vriendin) met hun kindje ook op die verjaardag.. Die meid is best n opvallend persoon met lang zwart haar en mooi figuur, en kan voorstellen dat mannen zoeits hebben van 'wow wat loopt daar dan'.
    Nou zegt die vriend van mijn vriendin tegen mijn vriend: mooi vrouwtje is dat he? (en ik zat naast mn vriend dus ik hoorde het wel, maar was ff benieuwt op zijn reactie dus deed net alsof ik het niet mee kreeg) maar ik hoorde nix (kon ook niet zien of ie ja of nee knikte ofzo, en toen vroeg hij t weer: vind je dat geen mooi vrouwtje? :rolleyes:
    Ik hoorde weer nix... maar toen we terug in de auto zaten vroeg ik wat hij had gezegt en hij zei dat ie zei: neeuj...niet mijn type...

Nou oke..

Maar ik weet dat mijn vriendin daar best mee zit dat hij zo over haar praat (heeft ie wel eens vaker gedaan, gezegt dat ie haar zo'n mooie vrouw vind) En zij zat daar toen heel erg mee. Eerst wilde ik het niet zeggen tegen haar.. Maar ik ben ook gewoon best boos omdat hij daar gewoon achter mn vriendins rug om over praat. (en ook nog tegen mijn vriend) en zo hard dat ik het ook gewoon hoorde..
    Dus heb het wel gezegt tegen mn vriendin.
    Ze zit nu in een delemma... moet ze er weer over beginnen tegen hem?
    Ik heb gezegt tegen haar dat even rustig met hem moet praten en echt laten blijken dat het heel veel met haar doet en ze er heel naar en boos en teleurgesteld om is... (want dat is ze ook)
    Wat vinden jullie dan?
    Als jullie man/ vriend steeds over andere vrouwen zegt dat ze mooi zijn?
    Ik zou het persoonlijk echt niet leuk vinden als mijn vriend dat zou doen..en er ook echt wel wat van zeggen..

2. Patriciadejager

Patriciadejager Actief lid

Feb 8, 2007
    280
    0
    0
    hoi hoi,

Als ik die vriendin zou zijn, zou ik mijn vriend daar zeker op aanspreken, zou het niet willen dat hij dit achter mijn rug om zou doen.

Mij zou het pijn doen... En dus wil ik een verklaring waarom hij dit zou doen.

Maar goed das mijn mening. :)

Liefs,
    Patries

3. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Tja ik heb altijd zoiets ach!

Ik zeg eerder tegen me vriend kijk lekkere chick hé dan dat hij erover begint vaak ziet hij het dan niet eens... :rolleyes:

Ik zou er wel iets over zeggen als ze zich echt zo voelt. Ik zou het heel achterbaks vinden als me vriend het achter me rug om deed, als hij het gewoon zegt waar ik bij ben vind ik dat niet eens erg!

4. dianne

dianne Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    2,919
    0
    36
    tjah.. Mijn vriend zegt weleens:"dat vind ik een mooie vrouw" En ik zeg dat ook wel eens, Ik denk dat het ook te maken heeft met hoeveel je kan hebben, en hoe je relatie is. mijn vriend vertrouw ik 200% procent hij zal me niet bedonderen. Hij werkt in de bouw, en ja dan moeten ze gewoon naar ieder vrouwtje kijken, en als ze knap is er naar roepen he.

Maar ik begrijp wel dat het heel irri is dan je man de hele tijd tegen anderen zegt: mooi vrouwtje he! Zeg het dan tegen haar zelf. Maar hij is in indergeval blij met haar!

5. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

Ja ikzelf zeg het ook wel eens, van knappe vrouw, vind je niet? (en dan durft ie nog geeneens ja te zeggen :) ) en hijs ook bouwvakker... Maar ik vin dat wat anders dat dat ie het echt zegt tegen iemand anders...
    En idd dan denk ik ook, maar je eigen vriendin is toch mooi?
    Zo is het net alsof die vrouw mooier is dat zn eigen vriendin :(

Maar volgensmij beseft ie het niet eens want ik ben haar beste vriendin en hij zegt het tegen mij vriend.. dus kan ie toch nagaan... en hij weet dat zij er zo mee zit!

6. dianne

dianne Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    2,919
    0
    36
    jah dat is idd een rot streek ik zou het ook niet leuk vinden, En als ze het tegen hem zegt houdt het dan niet op?

7. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Ach me vriend zegt het soms ook wel eens maar ik ook over mannen.

Het ligt er gewoon aan hoe je er mee omgaat. Ik zeg altijd kijken met je ogen!

8. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Mijn vriend en ik zijn al samen sinds we 14 waren, maar zoiets heeft hij nog nooit gezegd.

Natuurlijk zal hij vast wel is denken "dat is een mooi vrouwtje", maar ik zou het respectloos vinden als hij dat tegen mij zou zeggen.

Nou ben ik zowieso al jaloers aangelegd en hij ook, dus zoiets is bij ons gewoon uit den boze.

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm tja ik ben getrouwd met iemand die zegt dat alle mannen zo zijn
    enkel dat sommige het gewoon niet zeggen.

persoonlijk... hou ik het er maar op dat zolang het bij "zeggen" blijft
    en hij vervolgens nergens naar taalt.. ik hetwel gesneden vind

maar kan me voorstellen dat je er wat onzeker van word.

10. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Ja ach dat een man zoiets denkt vind ik prima, en dat mijn man dat tegen mij zou zeggen vind ik ook nog prima, maar inderdaad juist dat achter iemands rug om dingen zeggen is wel vervelend.
    Maar nogmaals, prima als mijn man een mooie vrouw ziet en dat dan zegt. Ik zie ook weleens een mooie man en zeg dat dan ook. Als het maar bij kijken blijft!

11. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

Dec 29, 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Ik zie het probleem niet hoor.Je mag tog wel zeggen dat je iemand ene mooie man of vrouw vind.Das tog een eigen mening.Dat zeg ik ook wel es en mijn vriend net zo.Moet kunnen vind ik maar ja...das mijn mening :)

12. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier de stelling:
    Honger krijgen mag, maar eten doe je thuis!

Of te wel kijken mag maar aanraken dus echt niet.

En hij bespreekt dit ook met anderen tja... hij doet het ook waar ik bij zit en daar kan ik ook tegen ik vertrouw hem hierin helemaal.

Ik denk ook niet dat dit zomaar uit iemand te krijgen is dus ik denk dat die vriend van je vriendin dit ook altijd zal blijven doen. Zou ook geen probleem moeten zijn tenzij hij er meer mee wil doen dan zou ik er echt wel een stokje voor steken als ik jouw was.

Groetjes Daphne

13. wannabe

wannabe Fanatiek lid

Dec 17, 2006
    1,493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Hij mag uiteraard andere vrouwen mooi vinden, hij mag dat ook gewoon zeggen.
    Gebeurd ook wel eens ( of ik zeg het en inderdaad dan heeft ie het nog niet eens gezein, maar ik ben dan ook met een snowboardjongetje samen, en die moet je eerst even tien minuten voor zijn neus gaan springen voordat hij iets anders ziet , dan een snowboard, nieuwe mountainbike of whatever, vrouwen komen ergens op plaats ver weg :) )

Maar op mijn verjaardag , tegen de vriend van mijn vriendin, op de toon zoals het hier over komt...
    Kweenie of ik daarblij mee zou zijn.
    Dat klinkt een beetje stiekem achtig.
    Maar ik kan het slecht beoordelen vanaf één verhaal daarover.
    Hem erop aan spreken : zou er iets veranderen dan, behalve dat het nog meer achter haar rug omgaat ?

14. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

Feb 3, 2007
    760
    0
    16
    je vriendin is wel erg onzeker van zichzelf, het gaat hier enkel over dat die man van haar het een mooie vrouw vindt, hij zegt toch niet dat hij iets met haar wil,
    als hij jouw vriendin genoeg laat weten dat hij van haar houdt, zou er niets aan de hand moeten zijn nu ;)

15. Danique

Danique Bekend lid

Nov 19, 2006
    572
    0
    0
    Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd, mijn man zegt dat ook wel eens over een vrouw en meestal ben ik het dan ook wel met hem eens, je mag toch iemand mooi vinden? daar hoeft dan toch verder niks achter te zitten.

16. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik snap het ook niet zo! Mijn vriend heeft ook geen oogkleppen op hoor en die heeft het ook echt wel over mooie vrouwen met zijn vrienden!
    En ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook zeg tegen mijn vriendinnen als ik een lekkere vent zie! Je moest eens weten hoe vrouwen praten, die zijn zo niet nog erger dan mannen!
    Maar als het maar bij kijken blijft dan is er toch verder niets aan de hand?

Ik ben ook jaloers geweest hoor, maar ach het schiet niets op, je hebt er alleen maar jezelf mee uiteindelijk!

17. keizerin

keizerin Niet meer actief

Haha ik kan je vertellen niet elke bouwvakker doet dat.
    Mijn vader staat al 25 in de bouw en heeft dat dus nog nooit gedaan en mijn vriend die heeft het ook 2 jaar gedaan en heeft dat ook nog nooit gedaan.
    Het zal er gewoon aan liggen hoe de man is en heeft niet veel met het werk te maken ;) :)

@Lies mijn vriend is ook zo die durft ook geen ja te zeggen :) ik weet ook niet waarom maar hij is gewoon niet zo om te gaan roepen wie hij mooi vind en wie niet.
    Ik zeg het wel als ik iemand mooi vind maar ik vind niet zo snel iemand mooi dus komt dat bijna niet voor.

Ik vind het wel respectloos hoe hij het doet ik vind het ook erg stiekem achtig overkomen en ik zelf zou daar echt niet blij mee zijn.

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

tja wat scheelt.. bij mij gebeurd het gewoon openlijk
    dat scheelt een hoop natuurlijk

en als je het vervelend vind.. kan hij daar best rekening mee houden toch?

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Ik zie het probleem niet. Mijn vriend kan rustig zeggen dat ie een andere vrouw mooi vindt. Of een lekker ding zelfs. Dat zegt toch helemaal niets over hoe hij over mij denkt? Ik ben en blijf toch zijn allerlekkerste ding. En wat Daphne zegt: hij komt altijd thuis eten. En daar gaat het om.

20. patries38

patries38 Bekend lid

May 2, 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Tja, ik zou er geen probleem mee hebben,maar inderdaad, kijken mag, aanraken niet.Maar ach, eerlijk gezegd vind ik het wel gezond. Ik zeg ook vaak genoeg, dat ik een bepaalde man knap vind, wil toch niet zeggen dat er meer is?
    En dames onder elkaar hebben het toch ook wel eens over mannen?
    Wat bepraten vrouwen niet met elkaar?

Kijk, het gaat er wel om hoe die opmerkingen geplaatst worden, bedoel, dat een man zegt dat hij een bepaalde vrouw mooi vind, prima! Maar het moet niet vulgair worden.

Share This Page