met de billen bloot

Discussie in 'De lounge' gestart door minni, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kindje met de billen bloot...

1. niet bij mij, straks poept op piest ie alles onder!

2. alleen in de box op een zeiltje.

3. ja, lekker even luchten!

4. doe ik elke dag (of iig heel vaak).

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb Giulian ff met blote billen. Ik vind dat zo'n schattig gezicht!

2. wolkje

wolkje Actief lid

16 mei 2006
    179
    0
    0
    hihi, mijn vriend wil dat ook altijd, dus pepijn ligt bij hem wel lekker bloot! ik weet dat het goed is, maar heb al teveel ongelukjes gehad, hihi... (gelukkig alleen plas...)
    :)
    ik vind trouwens wel dat pepijn enorm lekkere billetjes heeft, hihi!

3. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik doe het elke dag even....als ik haar op de bank heb, heb ik van die celstofmatjes eronder......op de commode heb ik dan zonder een hoes.......ze vind het heerlijk!!!!

toen het van de week zo vreselijk warm was.(hier wel!!) heeft ze zelfs even met de blote kont in de kinderwagen gelegen....matje eronder en klaar!!!!!!!!

4. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Heerlijk die blote kinderbilletjes. Deed het toen ze kleiner waren iedere dag wel eventjes, lekker luchten ;) .
    Nu doet de jongste het zelf nog regelmatig.

5. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Ik laat haar voordat ze in bad gaat meestal even in de blote billen liggen.
    Verder eigenlijk nog niet gedaan.

Vind het als ze ouder zijn op het strand enz niet meer kunnen. Zie ze daar ook weleens in de blote joekeloekes terwijl ze gewoon plassen.

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Giulian kruipt en stapt dan in zn blootje door mijn kamer. Vorig jaar hebben we hem ook heel vaak op n zeiltje (met n lekkere zachte doek erop) in de ox gelegd of bij ons op bed. Maar hij pieste vaak met n boogje net voorbij t zeil, hihi

7. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Nou Minni, als het bij jezelf is, is het wat anders. Maar niet op plaatsen waar jan en alleman loopt vind ik.

Als jij er een teringbende van wilt maken, moet je zelf weten, hihi

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik doe het eigenlijk nooit haha

Lars heeft ook gene luieruitslag ofzo.
    Ja hij staat aan de rand van het bad in zijn nakie tot het vol is, maar eigenlijk verder niet.

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee ik doe het met Lisa ook nooit.. ze heeft net als Lars geen luieruitslag of iets dergelijks.. dus vind ik het ook niet nodig!
    Straks als het warmer is buiten mag ze wel in haar blootje door de tuin lopen..

10. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    zooooooooooo dom, hebben we het er hier net over, vergeet ik het zeiltje onder Jill te leggen, plast ze d'r hele bed onder.......

Inky en Susanne, Jill heeft ook geen uitslag maar ik merk aan haar dat ze het lekker vind om even te rommelen zonder iets aan.

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Giulian heeft ook geen uitslag, maar zo'n warme luier, bah! Ik zou er niet aan moeten denken de hele tijd met zo'n warm ding rond te moeten lopen.

Het valt me op, dat ie niet zomaar van zich afpiest. Hij heeft 1x een plasje gedaan (en toen kroop ie al bijna een uur rond).

12. Niet meer actief

Ik doe het eigenlijk nooit bij Astrid. Nu heeft ze met doorkomende kiesje wel wat uitslag, maar dit is heel licht en eigenlijk is dit zelf nog het ergste wat ze ooit gehad heeft.

Ons huis is niet echt warm om haar in haar billen te laten kruipen. Ook mijn vloer is er iet echt handig voor. Ik heb siergrind met gaatjes erin.. zou niet willen dat daar het eea in komt..haha

Overigens vind ik het lopen in de blote billen op een strand ofzo in deze gekke maatschappij geen fijn idee. Ik zal as dus ook altijd een broekje aandoen als we op het strand zijn.

13. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    Ik laat Senna ook meestal voor en na 't bad even in haar blote billen liggen. (wel afgedroogd natuurlijk, anders vat ze kou!)
    Ze vind 't heerlijk! Zodra die luier opengaat, is 't feest! Haha...

Ik zou op 't strand/zwembad haar ook niet in haar blote billen laten rondlopen. Met die rare mensen op de wereld... pff!
    Gewoon 'n gave zwembroek aan of zwempamper! :D

14. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik liet/laat ze ook alleen thuis of bij familie/vrienden bloot lopen en niet in het openbaar. Op het strand zowiezo niet...bah, al dat zand overal.
    ;)

15. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Doe ik elke dag eigenlijk wel, lekker bloot rond laten rennen! Is toch veel lekkerder dan een luier om? En ook al poept of piest ze alles onder, dat kan je toch ook weer zo schoonmaken?!? En ook op het strand laat ik haar lekker bloot rond rennen, wat hebben ze te verbergen en ach die mensen die kijken je bent er toch zelf bij, wat kan er gebeuren? En het zand kan je zo weer afspoelen! Ik woon aan het strand en we gaan dus geregeld, wat is er nou lekkerder dan naakt zwemmen en in je blote billen rond banjeren (zou het zelf ook wel willen hihi)! Nee, heb daar echt totaal geen problemen mee en die zie ik eigenlijk ook niet! Maar goed ieder zijn keus!

Vind het een heerlijk gezicht en zie dat mijn kleine meisje het ook lekker vind!!!

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hier ben ik het helemaal mee eens.

17. Niet meer actief

Nee.. dat kan bij ons dus niet. Tuurlijk kan ik mijn meisje schoonmaken en hetgeen wat aan de oppervlakte van de vloer zit ook. Maar als ze dit zou doen, dan moet ik toch echt een schrobmachine laten komen..

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ben blij dat ik n houten vloer heb, haha.

19. wolkje

wolkje Actief lid

16 mei 2006
    179
    0
    0
    hier ook een houten vloer, maar niet gelakt, dus die plekken ga je gelijk zien...
    dan maar straks buiten op het terras, hihi

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    onze vloer is ook niet gelakt. We moeten m 2x per jaar in de wax zetten. Dus als je niest heb je al vlekken. Maargoed...

Deel Deze Pagina