Ik zit dat even luchtig door te lezen. De beste man - "Relatie- en gezinstherapeut" - heeft het eerst over een etentje samen voor een relatiecheck. Prima, moet kunnen. Sowieso is uiteten gaan een goed idee Daarna komt hij voor tips tijdens de vakantie. En hiervan ga ik steigeren - maar dat kan aan mij liggen! Ik ben benieuwd wat jullie daarvan vinden Hierbij zijn tips: Tips voor mannen: - Zeg haar eens concreet wat je in haar waardeert en wat zij het hele jaar al voor je doet. -Laat je vrouw even acclimatiseren, voordat je haar met teveel liefde(seks) en aandacht omarmt. Maak het contrast niet te groot met de aandacht die je gemiddeld thuis voor haar hebt. Tips voor vrouwen: -Zeur niet aan zijn hoofd over allerlei zaken, maar plan een week van te voren een avond om samen de voorbereidingen te bespreken en voer het zonder te mopperen uit. -Wil je een rustig begin van je vakantie? Vrij dan thuis een nacht voordat je vertrekt. Dit scheelt een hoop gedoe als hij uitbundig wil vrijen (nu hij ontspant), terwijl jij bang bent dat de kinderen wakker worden of de buren meegenieten. -Praat niet teveel voor en tijdens de vakantie, maar maak een lekkere maaltijd voor hem klaar, of kook eens samen voor de gezelligheid. Laat de kinderen zien dat hun ouders samen plezier hebben. -Kijkt hij naar andere vrouwen, knipoog dan aantrekkelijk naar hem en zorg dat jij in zijn gezichtsveld blijft. ARE YOU KIDDING ME! hahahaha Zeur iet, kook voor hem, praat niet teveel, vrij met hem...en voer het uit zonder te mopperen! hahaha die vent is echt te langwekkend gewoon. Ik zou bijna voor de lol bij hem in therapie willen gaan.
Als je je relatie niet eens 'ontspannen op vakantie' overleeft - ben je thuis ten dode opgeschreven, voor mijn gevoel. Hoe moeilijk kan het zijn om met je partner het huishouden te laten verslonzen en lekker ergens te gaan liggen bakken in de zon of te slenteren door een stadje en optimaal te genieten van de leuke bezienswaardigheden in de omgeving??? Lekker buiten de deur ontbijten/lunchen/dineren... Serieus; als je hulp nodig hebt met je partner óp vakantie, heb je mijn inziens serieuze hulp nodig wanneer je thuis bent in eigen omgeving.
Proest! Noujaaaaa! Mond houden en nuttig zijn, dus. No way hoor, hahahaha. Ik zou al helemaal niet 'aantrekkelijk knipogen' als meneer naar andere vrouwen kijkt..
Vrees dat veel vrouwen best eens zouden moeten luisteren naar die kerel... hoe veel vrouwen ik niet hoor zeuren op het strand/ bij het zwembed etc... men.. ontspan toch eens! En alle mannen kijken naar andere vrouwen.. da's gezond.. mij valt het niet op.. ik ben te druk om te kijken naar andere kerels! hahahahahahah
Ja en in zijn gezichtsveld blijven. Ik zie dat dan helemaal voor me Hij kijkt naar een andere vrouw...plots duikt zijn eigen vrouw recht voor zijn gezicht, op 10 centimeter afstand en gaat wild en overdreven knipogen naar hem hahaha hilarisch deze vent!
Lijkt wel een jaren 30 artikel.. Zorg dat u en de kinderen schoon zijn voor de man thuis komt Ruim de rommel in huis op Vraag hem hoe zijn dag was De maaltijd moet klaar zijn.. Als fulltime werkende vrouw met een huisman, begrijp ik uit dit artikel dat ik nu pas ontspan en een onverzadigbare zin in vrijen moet hebben.. Goed om te weten!
Tsja..maar ja, mannen moeten het contrast met thuis ook niet te groot maken door ineens te lief te zijn. Dus vrouwen moeten dan het contrast ook maar niet te groot maken toch?!
Whoehaha...*komt net weer van de vloer gekropen* mijn man ziet me aankomen... Gelukkig kunnen we thuis en op vakantie gewoon en gezellig met elkaar omgaan....hahaha
Tijdens de luch net met de collega's ook smakelijk gelachen om het artikel. Ik zal die man een bedank kaartje sturen, voor zijn fantastische humor "De satire druipt er vanaf! Knap geschreven "
Heb je de naam van de beste man? Misschien kunnen we als ZP-rechercheurs even onderzoeken hoe zijn privé-leven er uit ziet? Ik vermoed dat het hier om een (gescheiden) vrijgezelle man gaat die weer bij zijn ouders thuis woont
Haha... Ja dat klopt inderdaad . Van die vrouwen die 'bovenop' hun man zitten. En dan niet op de leuke manier . Die mannen zie je gewoon ongelukkig worden. Drie keer diep ademhalen vrouwen, lekker koken ( liefde voor de man gaat door de maag) en ontspannen, dan krijg je vast veel liefde terug.
Bij het artikel staat dat hij al 22 jaar getrouwd is en 2 zoons heeft. Ik ben benieuwd hoe gelukkig zijn vrouw is
Nou niet alleen de vakanties...ook de rest van de tijd gaat het erg goed Het artikel zou eigenlijk moeten heten:" hoe overleef ik mijn SLECHTE relatie tijdens een vakantie". Ik heb maar 1 tip: ga apart op vakantie! Want als het zo moet!