Joehoe, er komt weer een tof en interessant woonprogramma á lá Het Blok op net 5! Erik van der Hoff presenteert het weer. Ik heb er super veel zin in Wie kijkt ook? Het is vanaf morgen (dinsdag 1 september) om 20.30 uur op Net5 te zien. Gokje wagen op wie er wint? En lekker de afleveringen bespreken? De koppels kun je hier alvast leren kennen: Koppels House Rules Holland - House Rules Holland - Net5
Ik ga het ook volgen, vond het echt zo jammer dat Het Blok niet meer op kwam. Vanavond zit ik dus voor de buis!
Ik ben ook benieuwd! Vond Het Blok altijd erg leuk. Ik zou zelf echt nooit iemand anders mijn huis laten verbouwen, haha.
Ik ben zo benieuwd Heb wel een paar afleveringen van de originele Australische versie gezien op Youtube en vind het wel echt super interessant hoe dit gaat! Ben heel benieuwd naar 'onze' versie haha! De tv is van mij vanavond
Ik zou hier zelf echt nooooit aan mee doen maar vind het wel vermakelijk om te kijken. Ben erg benieuwd hoe de slaapkamer er uit gaat zien deze aflevering... Dat stel komt op mij nogal inspiratieloos over dat de slaapkamer mag doen.
Erg he, ik vind die slapkamer ook echt... Tja wat is het eigenlijk... Een soort leenbakker magazijn met leftovers ofzo. Wanstaltig.
Oooo jongens nu heb ik het zelf gemist en ik kan het nergens terugkijken? Of ben ik te ongeduldig? Argh!
Ik zou wel echt balen zeg als ze van 2 slaapkamers 1 slaapkamer hadden gemaakt en dan nog hadden ze geen inloopkast. Ben je wel mooi 1 kamer kwijt en je hebt niks extra's ervoor terug. Maar begrijp ik het nou goed dat er amper naar de afwerking wordt gekeken? Want je hebt echt een huis wat half af is.
Hahah ja he volgens mij ook! Ik vond het ook raar, de muren waren half geverfd. Je zag gewoon ook nog strepen. Keuken had geen wasbak. Raar hoor! Bij Het Blok was het huis tenminste wel helemaal af. Bij Die kamer hadden ze misschien gewoon de muur laten staan die andere deuropening dicht maken en dan mooie grote schuifdeuren in het midden die je naar links en rechts kan schuiven. En dan gewoon inloopkast bouwen daarin