OMG wat een aso familie zeg! In de schuldsanering en dan nog op dievenpad gaan voor de "spullen die ze nodig hebben." Gelukkig is dit soort volk de ver-van-mijn-bed-show, maar als mijn man dit soort familie zou hebben zou ik daar echt nooit contact mee willen. Dus ook niet enkele keren per jaar, om te gaan drinken, vergeet het maar. Dan gaat vriend maar fijn een leuke kroeg opzoeken.
Kinderachtig hoor,ze zitten in de schuldsanering en dan nog drankavondjes organiseren.Ik snap ook niet dat je man daar naar toe gaat. Ik zou die boette dus echt niet meebetalen!
Ik zou de boete wel meebetalen , zeker als je weet heo het er aan toe gaat, tis een bewuste keuse om naar het drankfeestje te gaan, dus ook meelappen en nu niet zeuren, als er maar 4 man zat, heeft je man ook heust mee gedaaan aan het lawaai. wel is het zo dat ik mijn man zou verbieden hier naar toe te gaan, tuurlijk uitjes mag, zoekt ie maar andere mensen om heen te gaan, of de kroeg, maar dit nee never niet. en niet omdat ze in de schuldsanering zitten, dat is hun pakkie aan, en staat hier los van, tuurlijk vraag jeje af waar doen ze het van, maar je zegt het zelf al gratis winkelen, dus je man eet misschien ook wel iets wat gestolen is , en werkt daar dan dus lekker aan mee, nee ik zou hier niets mee te maken willen hebben, maar zou wel mee betalen, je bent er immers zelf bij geweest en meegedaan dus ook op de blaren zitten.
schuldschanering en drankavonden? Snap ik niks van! is daar dan geld voor? en gratis winkelen? ik zou mijn man verbieden om er heen te gaan!
Vind het eigenlijk best dubbel. Als de bekeuring voor het geluidsoverlast is vind ik het indd erg netjes dat ze die met zn allen betalen. Ze maken tenslotte ook samen het lawaai! Al de beukering voor het gedrag van oom is (bijv. belediging van ambtenaar in functie) dan is de bekeuring ook geheel voor rekening van oom. Bovendien snap ik niet hoe ze elk weekend kunnen feesten maar geen geld hebben?! De drank moet toch ook betaald worden neem ik aan.. Maargoed, daar ging het niet om hé.
eerlijk gezegd, hoe meer je van die mensen laat weten hier, hoe meer ze me tegen staan om me netjes uit te drukken... ik snap dat je het voor je man opneemt, maar als hij op de blaren moet zitten, jij dan ook.....en ik zou hem andere dingen gaan laten doen in zijn vrije tijd...nu is het een bon voor overlast...wat is het straks???? brrrr nee dat soort mensen kan je beter niet in jouw buurt of die van je kinderen hebben.
Ik zou zeggen, betaal die 25,- om er vanaf te zijn (kan niet in jullie portemonee kijken natuurlijk) en ga nooit meer naar die drankavondjes. Wat een vreemde mensen!
Zielig doen dat je in schuldsanering zit, maar wel feestjes geven? Wij zitten ook in schuldsanering en kunnen echt geen feestje geven hoor.. Maar goed. Misschien zal je man niet met dat soort lui om moeten gaan of er nu gewoon voor boeten, hoe hard het ook klinkt. Snap goed dat je liever wat anders had gehaald, maar als het geluidsoverlast was en hij heeft er aan meegedaan.. Is het voor belediging of iets, dan vind ik niet dat hij mee hoeft te betalen.
dat was ook mijn gedachten.... straks krijg je een whats-app met de mededeling "kun je me ophalen bij het politieburo??" maar ik zou dus tegen mn man zeggen dat ie zelf maar ziet hoe hij aan het geld voor de bekeuring komt maar dat dat niet van het huishoudgeld af zou gaan!!!! en daarbij zou ik hem al helemaaaaaaaal niet hebben laten gaan... dan gaat ie maar een biertje drinken in de kroeg op de hoek ofzo!!!
Ik heb het er met mijn man over gehad,nu hij nuchter is praat dat wel wat makkelijker. Hij zegt ook dat ik gelijk heb en we hebben inmiddels de 25 euro al gegeven (athans mijn man heeft die betaald want mooi niet dat dat van mijn boodschappen geld af gaat!). Verder hebben we ook gezegt dat het gewoon de laatste keer was want iedere keer komen er problemen van en het word van kwaad tot erger! Mijn man en ik organiseren voortaan wel zelf een avondje als daar behoefte aan is samen met wel gezellige en leuke mensen.
Het hangt er wat mij betreft ook wel vanaf hoe het is gegaan. Heeft je man uit zichzelf aangeboden mee te betalen, dan zou ik dat niet gaan terugtrekken, maar wel waarschuwen (aan je man) dat je dat de volgende keer niet wilt. Wordt er min of meer van hem geëist dat hij meebetaalt dan konden ze wat mij betreft mooi de boom in.
als ik zou weten dat er voor spullen niet betaald is, zou ik er niet eens van willen eten of drinken.
zo... wat veel meiden die hun man zouden verbieden erheen gaan... daar kan ik me toch echt niks bij voorstellen dat ik mijn man iets zou verbieden. Hij is toch zijn eigen persoon en ik ben toch niet zijn moeder? Ik zou hooguit kunnen zeggen dat ik het echt niet prettig vind dat ie ging maar of ie gaat is nog altijd zijn eigen besluit... Ik zou denk ik wel meebetalen hoor. 25 euro en dan heb je daar de hele avond gezeten/gedronken/gegeten. Vind ik wel zo netjes.
nou ik zou laaiend zijn ik vind dat je helemaal gelijk hebt! hier ook zo een met een kwade dronk in sommige situaties en daarom heb k er een hekel aan als hij met zijn jongere collegas weer eens een verjaardag heeft .. en hier ook een tijd terug zo dom geweest met de scooter peuken te gaan halen (scooter van een ander geen helm op en al aardig wat drankjes op na het werk) was op vrijdag na 23u richting centrum dus hij had het kunnen weten.. boete van paar honderd euro voor drank EN zonder helm.. vond ie het raar dat ik boos was, nou sorry maar als je zoiets niet kunt missen moet je gweoon normaal doen en een helm op zetten en anders ga je maar fietsen of geen peuken halen.. ik kan er boos om wroden en dan word er gezegd los het zelf wel op maar ik moet er ook voor boeten als die rekening betaalt word.. ik hou daar dus helemaal niet van... en ik zou echt laaiend worden als hij in zon situatie gewoon even doodleuk zegt dat ie wel 25 mee betaalt, gekkenwerk.. lekker makkelijk.. als ze idd elk weekend zoveel kunnen zuipen tewrijl ze in de sanering zitten dan moeten ze die boete ook wel kunnen betalen niet dan.. pff vind het echt sneu voor je ...
Ik zou eerder pislink worden omdat ie dronken thuis komt,dan om die 25euro. Ik vind het zo niet charmant dat vaders of toekomstige vaders nog zoveel drinken dat ze dronken worden!