Wel even een leuk vraagje, in m'n album staat een 3d echo foto, wat denken jullie wat het is???we weten het nog niet. Maar worden nu wel nieuwsschierig..... 8)
Is jou vriend of man toevallig buitenlands? Kna op de foto niks van het geslacht zien, maar ik denk een jongen
@Lianne: Onder aan het bericht van Mensi kun je op album klikken. Zo kom je erin. @Mensi: Mooie echo!! Maar ik heb geen idee, ik zie alleen een gezichtje en beentjes
Femke, m'n man is hollands, al heeft hij wel donker haar, en een getinte huid, als het zomer is vragen veel mensen, of hij Italiaans is, we denken allebei zelf dat we een meisje krijgen.
Ik denk een meisje!! Niet vanwege dat ik iets zie ofzo, maar als ik naar het gezichtje kijk denk ik een meisje! Gr Carry
Ik zie het al, het is een baby! Met een heel lief gezichtje en voor de rest... nog maar eens een pret-echo aan wagen zou ik zo zeggen Groetjes van Kiki
ik kan het ook niet zien haha! wel een hele mooie 3d echofoto van jullie kind zeg!!!!! en ik gok een jongen hihi!!
hele mooie foto en ik denk dat het een jongen is weet alleen niet waarom maar je houd ons op de hoogte he