Je kan het niet goed zien,wat het is, maar het is een hele mooie echo Het je dat bij zo'n speciale dinges gedaan, dat je ook een band krijgt en zo hihi ja ik weet niet meer hoe dat heet. Erg mooi gedaan Liefs Manon.
WAUW! Als ik die foto zie dan denk ik: dat wil ik ook al! Nog effies geduld hebben dus. Ik kan net als alle anderen niet zien wat het wordt. Er gaat meer voorkeur uit voor een meisje, dus ik gok op een jongen!
Hoi, Denk ook een meisje, zag bij mijn echofoto's van mijn 2 jongens ook goed iets hangen Kan het hier niet echt goed zien, erg mooie echo!
denk een jongen....niet omdat ik iets zie, want dat staat er helemaal niet op voorzover ik kan zien...houdt ie goed verborgen!!! en als je het geslacht wel kon zien, dan kun je het bij een 3d vaak wel heel duidelijk ook wel zien hoor.... dus je beebje houdt de verassing wel goed verborgen
eeeeeeehhhhhhh ik denk een meisje........of toch een jongen.......eeeehhhhhhhh......ik weet het niet !!!! maar om toch een gok te doen.........een meisje!!!!
Op een jongen is 11x gegokt op een meisje is 16x gegokt. Grappig.... We zullen toch nog een aantal weekjes moeten wachten, maar ik hou jullie op de hoogte!!