Jeetje zeg een paar dagen geleden naar de gyn voor een uitstrijkje en te kijken of het spiraal nog goed zat, de baarmoedermond zag er "vreemd uit" dan maar bloed prikken op van alles en dan krijg je ineens te horen, je bent zwanger, nog heel pril want hcg was 90, MAAR HALLO IK HEB EEN SPIRAAL, vorig jaar een eierstok verwijderd en PCOS, WTF overkomt ons nu weer. Ik heb een heerlijk mannetje van 6 waar ik helaas alleen voor ben gaan zorgen toen hij 7 maanden was, hij ziet zijn vader nooit en deze neemt ook geen verantwoording, ondanks alles hebben we het samen super gezellig Nu ben ik in november mijn oude vlam van 11 jaar weer tegen gekomen en de vlam sloeg direct over. Heerlijk gevoel. Al heel snel zei hij mij, dat hij mijn zoontje accepteerd, maar dat hij nooit kinderen van zichzelf wilt. Ik heb altijd een groot gezin gewild, maar ben inmiddels 32, zoonlief bijna 7, ik vond het wel goed zo. Ik had me er serieus bij neergelegd dat mijn leven zo compleet was. Nu groeit er een klein wonder in mijn buik (zo zie ik het ook daadwerkelijk gewoon dwars door alle strubbelingen heen zijn weg gevonden) dus abortus is totaal geen optie. Morgen ga ik het mijn vriend vertellen, want we wonen nog al wat km's van elkaar vandaan en ik wil het hem recht zeggen niet via foon of whatsapp of zo... Heeft er iemand tips, ik heb er letterlijk buikpijn van en weet niet wat er komen gaat. Ik ben zo bang dat hij de deur uitloopt om vervolgens nooit meer terug te komen. Ik heb zoveel scenario's al bedacht. En dan krijg ik lieve berichtjes en hij belt me om lieve dingen te zeggen en dan zou ik het wel uit willen schreeuwen. Plaese help me.
Dit is echt een wonder gefeliciteerd! ! Kzou t vertellen met goe je er achter kwam etc. Nie dat hij denkt dat je stiekem geen spiraal had ofzo haha Komt helemaal goed!
Nou de spiraal moet er dus schijnbaar inblijven en die word er bij de bevalling uitgehaald, dus hij kan hem inlijsten
gewoon heel open (eerlijk) alles tegen hem vertellen, net zoals je het hier schrijft. (dus dat je naar de gyn bent geweest enzo) hopelijk valt zijn reactie erg mee en vind hij het misschien toch wel leuk!
zoals het is zal ik hem vertellen maar zal met tranen en zweet in mijn handen zijn. Mijn eerste zwangerschap was emotioneel gezien niet een van de leukere en ik heb daarna gezegd als ik ooit nog zwanger raak dan wil ik inderdaad maanden voorpret en spanning hebben en romantisch als ik ben glas fleskinderbubbles op tafel, zwangerschapstest, als manlief uit zijn werk zou komen en dan zou hij mij blij in zijn armen nemen en zoooo trots kijken ja ja ik weet dat is over geromantiseerd, maar dit is weer het andere uiterste, als hij het morgen goed oppakt dan ben ik de hemel te rijk, dan kan het me ook niet meer boeien wat anderen er van vinden, dan kunnen we alles aan maar het is die ene reactie die alles laat staan of vallen..... als je begrijpt wat ik bedoel
Hallo Vvlinder, Dank je wel, hoop dat het goed gaat komen, Jij proficiat met de geboorte van jullie wondertje, gaat het allemaal goed met jullie???
Jeetje,wat een bijzonder verhaal!Hopelijk reageert je vriend positief!maar kan die spiraal verder geen kwaad dan?
Kan me indenken dat je nerveus wordt om het te vertellen, maar het is wel heel bijzonder. Probeer er dus toch van te genieten, heel veel succes, hopelijk reageert je vriend leuk (nadat hij van de schrik is bekomen)
Gefeliciteerd wat een wonder! Nee spiraal kan meer kwaad als hij verwijderd word.nu is er grote kans op miskraam. Mijn schoonzus heeft op deze manier nog een derde gekregen maar was toen ze er achter kwam al 12 weken. Spiraal laten zitten ivm met bovenstaande en er is een gezond zoontje geboren! Veel succes met vertellen mss vind hij het toch wel super hoor na de schrik Liefs paula
Ik ben ook benieuwd. Wel een wonder hoor, dit kleintje had gewoon heel veel zin In elk geval gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hoort trouwens heel vaak dat vrouwen terwijl ze een spiraal hebben toch zwanger worden ken er al een paar bij mij hier. Ik wou eerst ook een spiraal na deze zwangerschap omdat ik nogal laks ben me de pil en wij willen het graag bij 2 houden. Maar voor mij geen spiraal meer na al die verhalen haha. Misschien maar een prikpil dan hihi
Ik heb inderdaad ook twee mensen in m'n vriendenkring die zwanger zijn geworden met een spiraaltje.. Maakt je toch aan het twijfelen he?
Ik ben op dezelfde manier zwanger geworden alleen had ik hem er net uit laten halen toen ik er achter kwam dat ik dus zwanger was Dat is waarschijnlijk gebeurd de dag voor hij eruit ging (na berekeningen kwam de gyn daarop uit ) Ik hoop dat je vriend het heel goed op pikt!