hoe vertellen jullie het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce2809, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce2809

joyce2809 Lid

24 mrt 2012
    32
    0
    0
    Hallo iedereen!

Wij zijn uitgerekend 5 december!
    En heb vannacht een super idee bedacht over hoe wij t gaan vertellen!
    Wie heeft er nog meer een super origineel idee!?

Ik ga zelf een taart maken, dmv fondant teken ik sinterklaas met daarboven een
    Ooievaar! Op moederdag vertellen wij het

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk idee zeg!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik ben nog niet zwanger, maar lees alvast mee.. je weet nooit ;)

Ik wens je een mooie zwangerschap toe!

3. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Bij Rick heb ik het verteld op moederdag. Ik had een dienblad gekocht, 2 mokken met opa+oma, voor oma breinaalden+bolletje wol en voor opa een sigaar.

Bij Maaike had ik Rick een t-shirt aangedaan met daarop de tekst: hoera ik ben stoer, ik word een grote broer.

En bij Sven wist bijna iedereen dat we ermee bezig waren. (IVF).

Sandy

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Wij vertellen het door onze dochter dit ei te laten "vinden" als ze paaseieren gaat zoeken bij opa en oma. :D

5. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    ik heb al een aantal leuke idee-en op het oog.
    ga het apart aan mn vader (gescheiden) mn moeder en man, schoonouders en schoonzus en zwager vertellen. dan nog aan beste vriendin . weet nog niet of ik de rest van vreinden en familie het op een ludieke manier ga vertellen of het tegen hun gewoon vertel. of op een feestje of wat dan ook. wat ook leuk is om dan zon buikband te dragen (dan nog plat) met een leuke tekst erop en dan op een verjaardag zo binnen komen lopen haha.

6. joyce2809

joyce2809 Lid

24 mrt 2012
    32
    0
    0
    Heey Lara, ik snap denk ik de clou niet helemaal?

Bij mijn vorige zwangerschap ( uiteindelijk mk ) heeft onze dochter een shirt gedragen inderdaad.
    Bij Alyssa hebben we sokjes ingepakt!
    Sokjes zijn ingelijst inmiddels, erg leuk, toen ook met moederdag gegeven!

7. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ..

bij ons was het niet echt orgineel omdat de mensen in onze omgeving wisten dat we met icsi bezig waren. Maar we zijn naar mijn ouders geweest, had rompertje bij zeemand gekocht en daar met goude stift op geschreven. IK BEN NU NOG HEEL ERG KLEIN,MAAR ALS HET GOED IS ZAL IK JULLIE SINTERKLAAS KADOOTJE ZIJN. wij zijn 6 december uitgerekend als alles goed gaat. reactie was erg leuk. succes met bedenken

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar zwangerschap.
    Ik ben zwanger is alleen om te vertellen dat je zwanger bent, zodat anderen je kunnen feliciteren.
    Elmo

9. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik heb met strijkkralen gemaakt, ik word opa/oma/oom/tante :D

Dit dus

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Joyce, dit ei is roze met blauw (kleur komt niet helemaal over op de foto) met allemaal vraagtekens. Onze dochter gaat dan dit ei vinden en aan opa en oma geven. Die weten dat wel wat het te betekenen heeft ;)

Toen wij in verwachting waren van onze zoon hebben we onze dochter een tshirt aangetrokken met de tekst
    ~straks ben ik niet meer in mijn ~ en dan op de achterkant een plaatje van een badeend.
    Maar die tekst heeft nu een pijnlijke wending gekregen, want ze is nu helaas nog steeds in haar eentje.

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Bij de eerste zwangerschap (maart vorig jaar) heb ik de Clear Blue test 's ochtends bij m'n moeder en stiefvader op tafel gelegd, haha, die gezichten!.. Schoonouders hebben we dezelfde test ingepakt en kado gegeven. En bij mijn vader en stiefmoeder een boekje over opa en oma gegeven. Zwangerschap is helaas fout gegaan.

De tweede zwangerschap was nog sneller voorbij, dus dat was min of meer tussen neus en lippen door, ik heb weer positief getest, maar het is weer fout gegaan..

Tijdens deze zwangerschap: mijn moeder had het armbandje van MvM nog van de eerste zwangerschap, die had ik haar gegeven omdat ik niet zo van prullaria hou. Dus toen ben ik naar haar toe gegaan, met een MvM test en een nieuw MvM armbandje. Ma, ik zou die andere graag terugwillen, dan krijg je een nieuwe van mij.. Het duurde even voor het kwartje viel :)
    De rest hebben we rond 8/9 weken gebeld, na de zoveelste goede echo.

12. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Wij gingen op vakantie met mijn schoonouders (2weken) toen ik 2 weken daarvoor positief had getest dus moesten het wel vertellen.... Had een kaartje gekocht met de tekst een piepklein berichtje.... en aan de binnenkant geschreven ik hoop dat jullie over 8 maanden mijn opa en oma mogen zijn...... met 9 w en 2 dagen eerste echo en toen waren het er 2 *lol*.......

Sucses met bedenken

13. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    voor mijn ouders hadden we leuke mokken voor oma en opa ,mn moeder had t zelfs eerst niet door omdat ze bijna jarig was en al een aantal kleinkindjes heeft ,nu helemaal aan het uitzien naar dit ventje :)
    en mn schatje heeft tegen zijn ouders gewoon gezegd "wat zouden jullie ervan vinden oma/opa te worden? ,papa reageerde redelijk koel ,de moeke begon spontaan te wenen en was gans van de kaart

(ons ventje s ook totaal niet gepland ,zijn even lang zwanger dan dat we samen zijn ,dus niemand had t zien aankomen)

Deel Deze Pagina