Hallo dames Ik heb het volgende probleem... Mss kunnen jullie me verder op weg helpen met het zoeken naar wat precies het probleem is. Vorige week donderdag toen ik uit de wagen stapte, schoot er opeens iets in mijn linkerheup. Ik kon maar amper gaan, omdat er bij iedere stap een nieuwe scheut inkwam. Later die avond trok het een beetje weg, maar had ik nog wel een trekkende pijn in mijn lies. De volgende dag bij het opstaan was de pijn minder, maar had nog steeds een zeurende pijn, beginnende van mijn lies tot mijn onderrug. Vandaag heb ik dan weer veel last van de heup... nu heb ik ook pijnscheuten in de onderkant van mijn rug dat uitstraalt naar mijn been. Wat is dit? is dit die gevreesde bekkeninstabiliteit? En zo ja, is dat dan al niet vroeg om het te hebben... ik ben pas 17 weken ver... Of is het gewoon het zetten van de bekken? Ik heb geen zwaar werk, zittend... dus daar kan het ook niet van komen. Kunnen jullie mij raad geven? Ik weet dat ik wss beter naar de dokter kan gaan, maar heb een beetje schrik van WAT die dan precies gaat uitsteken met mij...
ik heb ongeveer hetzelfde al vijf jaar! Dan wat meer en dan wat minder. Ben pas 2 weken geleden naar de h.a. gegaan en bleek chrinische slijmbeursonst. Ik zou ermee naar de h.a gaan en niet zolang wachten als ik. Hij kan je beter vertellen wat er gaande is. Ik ben namelijk geen huisarts haha.
Bij mij noemen ze het een snapping hip. Als ik uit een stoel opsta dan is het net of het rechterbeen het even niet doet. lop dan als Lucille Werner de kamer door. Na een meter of 5 trekt de pijn weg en kan ik weer normaal lopen. Heeft volgens mij met mijn heup sysplasie van vroeger te maken.
Je kan ook je probleem voorleggen aan een fysiotherapeut en die kan je verder helpen. Ik had een maand geleden ook vreselijke pijnscheuten in mijn li- heup. IK ben toen naar de fysio gegaan. De pijn is nu gelukkig over, wonder boven wonder. Mijn fysio vroeg wat ik gedaan had, maar ik heb echt niks gedaan, het is vanzelf overgegaan en nu hopen dat het weg blijft.