vreemd hoor ik voel helemaal geen pijn meer in me buik en in me lies. dat het ik wel al die tijd gehad maar vanaf zondag niks meer slaap nu gewoon door ook ruikt me urine erg sterk ook ben ik niet misselijk voel me nu een beetje vreemd omdat ik geen symtoon meer heb morgen wel voor de eerste keer naar de vk ben bang dat het mis is
Hoi Kyra, Ik herken dit. Als ik veel buikklachten heb, dan ben ik angstig dat het misgaat maar als ik een week helemaal nergens last van heb, dan maak ik me ook erge zorgen. Dat zijn dus de hormoontjes die zijn werk doen en ervoor zorgen dat je je snel zorgen maakt.. Succes bij de vk. Liefs Kari
succes morgen bij de vk zal vast allemaal goed zijn geen symptomen betekent verder niets ook al heb je ze wel gehad
jippie ik kreeg een echo wel inwendig maar hopa het lukte gelijk in een keer het was een mooi gezicht het is er 1 en alles gaat goed over 2 weken weer terug voor de volgende echo echt lieve mensen in het ziekenhuis super ze zijnmet ze 7e heb er al 4 ontmoet echt heel aardig vriend vond het ook geweldig de opvang door hun en die pijn dat zijn bandenpijn en dat hoort erbij hihihi gewelig ik ben zwanger wat een frummel om te zien zeg hihiih
Hallo meid, Wat heerlijk om te zien he! Ik ben ook heel tevreden met de mensen in het ziekenhuis. Zo warm en ze stellen je zo op je gemak! Super, daar kunnen een hoop mensen nog een voorbeeld aan nemen. Geniet er lekker van! Liefs Kari