Ik was wel eens benieuwd op wat voor tijdstippen of momenten jullie de baby voelen of voelden? en dan specifiek later in de zwangerschap?
5.30 uur is de topdrukte! Dan wordt ik er echt wakker van..... (Meestal ook rond 01.30 ongeveer maar dan minder actief) Maar de kleine reageerd uitstekend op mijn partner. Als die thuiskomt begint de kleine te spartelen. (Dat is meestal rond 19.00 uur) Zou dit trouwens een voorteken zijn dat als hij/zij er straks is ook op die tijden actief is? Oei mijn nachtrust!
@Esthertje: Hummm nou das niet zo mooi..... Ach ja dat zal dan ook wel weer over gaan @babylover: Overdag voel ik de kleine vrij weinig verder. Zo af en toe maar niet op vaste tijden. (Niet dat me opgevallen is dan)
ik ook heel af en toe maar veeeel minder... af en toe als ik ga plassen of buk of fiets, maar niet continue en dat heb ik in de ochtend wel
Ik voel mijn meisje vaak in de ochtend....en als ik naar bed ga maak niet uit welk tijdstip ze laat dan altijd wat van haar voelen....als ik in de nacht moet plassen is ze ook meteen wakker en schopt dan een paar keer en slaapt dan weer verder, voor de rest voel ik haar ook heel de dag....dus eigenljk gezegt voel ik haar dag en nacht
Ik voel de kleine standaard elke morgen als ik wakker word (meestal om 7 uur) en elke avond vaste prik om 23 uur. En overdag ook wel vaak, maar geen vaste prik qua tijdstip, meestal als ik even rustig zit zoals nu. Liefs, Tanya
Ik voel de kleine meestal zo rond 10.00-11.00 (dan eet ik ook meestal iets van een koekje) - dan is de kleine echt heel actief! En 's avonds als ik thuis ben en lekker languit op de bank zit/lig dan is het ook heel actief! Verder de hele dag door wel kleine bewegingen. 's nachts eigenlijk nooit echt, dus houden zo! haha..
's avonds met het naar bed gaan (maar inderdaad ook geen vaste tijd), 's ochtends vaak in de auto, verder gedurende de hele dag zo af en toe eens, met name als ik rustig ga zitten. Valt me wel op dat er rustigere en drukke dagen zijn.
elke avond als ik naar bed ga, dan gaat onze uk tekeer... de laatste tijd lijken het echt wel rek en strek oefeningen met zijn beentjes tegen mijn lies... (maar ja beter iets voelen dan niets voelen is mijn motto!) en schijnbaar blijft dat wel ff doorgaan, want als mijn lief naar bed komt, dan is het meestal nog een drukke boel in mijn buik. (hij heeft dan onderonsjes met onze baby... en ik slaap verder ) Net als s morgens vroeg.... Vandaag trouwens ook de momenten dat ik stil zit achter de laptop Tja en de hik op ieder willekeurig moment....
Ik heb geen vast tijdstip dat ik de baby voel, maar ik voel hem/haar wel altijd als ik net een paar minuten rustig op bed lig en probeer te slapen en s´morgens al ik wakker word.
leuk die verschillen. ik voel het s'morgens vroeg wel eens trapelen als ik naar de wc ben geweest. en zo nu en dan komt er iets voorbij in de middag, en als vriend lief thuis is gaat het heen en weer. s'avonds rond etens tijd en laat in de avond/snachts is het ook drukker. voor de rest voel ik het vrij weinig ook omdat ik overdag vaak bezig ben en snachts slaap er zit wel verschil in dagen soms rustig en soms druk
's morgens bij het wakker worden meteen In de ochtend wanneer ik aan mijn PC zit te werken Tijdens en na de lunch VOORAL tijdens saaie vergaderingen als ik rustig zit 's middags als ik thuiskom en op de bank ga zitten 's avonds wanneer we gaan slapen en oja, ALTIJD tijdens het tandenpoetsen (zo'n electrische, maakt misschien veel lawaai daar binnen?) 's nachts voel ik hem nooit Zo te zien voel ik 'm eigenlijk wel de hele dag door...
's avonds, nu steeds vaker, overdag nog niet, maar als je zelf druk bent dan is uk rustiger, dus vandaar 's avonds, zoals nu, achter de comp
Oh de hele dag door, maar iig - als ik wakker word - als ik net iets gegeten heb - bij de acupunctuur - bij de fysio - als IK wil gaan slapen