Hallo verloskundigen! Ik heb even een vraagje... Een vriendin van mij is ook zwanger... 1 dag na mij uit geteld dus ze is nu 12 weken en 2 dagen zwanger. Gister kreeg ze ineens erge buikpijn. Vandaag werdt dat erger... het zijn erge steken rondom haar navel... Vandaag heeft ze ook wat slijm verloren, dat was wit. Ze maakt haar eigen erg zorgen... Vanavond komt de verloskundige bij haar langs... maar die heeft eerst een bevalling dus het kan heel erg laat worden. Vandaar dat ik het even hier vraag... Hoop snel op antw... zodat ik haar kan geruststellen. Groetjes, xmamadianax
Hoi mamadiana, ik denk dat bij het bezoek van de vk alles goed was, want het klinktniet direct ernstig hoor. Het komt wel eens vaker voor dat je ineens buikpijn krijgt, omdat alles in je buik erg gevoelig is als je zwanger bent. De afscheiding die ze heeft gehad is ook niet erg. Wanneer ze bloed zou verliezne is het een ander verhaal. DUs ik denk dat ze intussen wel gerustgesteld is, toch?! Maar wle goed dat ze de vk evne heeft gebeld hoor, want ongeruste vrouwen stellen we graag gerust ipv dat er een nacht slecht wordt geslapen! Groetjes Brigitte